Selam ben birine platoniğim nasıl platonik olduğum kişiyle iletişim kurabilirim?

1 sene boyunca kendisine karşı hislerim var bi kaç kez konuşmuşluğumuz var ama samimi değildi arkadaş vasıtasıyla kendisiyle konuşmaya çekiniyorum lütfen yardım edin

Selam ben birine platoniğim nasıl platonik olduğum kişiyle iletişim kurabilirim?
Cevapla