Güncellemeler
+1 yıl
Aşk ilişkisininden bahsediyorum bu arada cinsellikten değil
Hayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Bende çok uzun süredir Sert, yalnız ve e enerjik, olgun, tecrübeli, sadık ve arzulu erkeğim. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
Cevap
10Cevap
Sert her zaman iyidir diğer türlü odaklanamıyor insan
her insanın düşüncesi farklıdır olabilir normal yani
ben tam istediğin gibiyim ;)
Her kadın kaldıramaz bu erkeği.
Anormal değil yasantina bağlı
tercih meselesi knk
Doğru bence
Yo degil
Yaptin mi peki hic
Ben biraz fazla sertim
En doğal hakın 👍
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?