Arkadaşım ben ne yaparsam aynısını yapıyor ne yapmalıyım?

Cok yakın bir arkadaşım kendisi ama artık son zamanlarda yaptıkları çok batmaya başladı. Kahkül kestirdim iki hafta önce kendiside kestirmiş bugün fotoğraf atmış kanka nasıl olmus diye. Bir tane pantolon alacaktım dedi ki çok kötü falan. Bende canım gibi onu almadım gittim baska model aldim. Benim almadigim pantolunu gitmiş aynı renk aynı modelini almış. Kendisine dedim bu senin begenmedigin. Diyor ki ya ne biliyim kanka güzel gibi durdu sonradan. Kendisine bir elbise göstermiştim sence nasıl diye. Yani güzel demişti. Ben almadım o elbiseyi almış. Post atmak için fotograf gönderiyorum sence hangisi güzel diye. Sürekli en kötülerini gösteriyor. Diger arkadaslarima da soruyorum mesela onlar güzel olanı gösteriyor. Sürekli böyle yani. Ne yapmalıyım davranışlarım nasıl olmalı ona karşı?
Arkadaşım ben ne yaparsam aynısını yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla