Yasak aşk karşı tavrınızı öğrenelim? Yaşamışlığın var mı? Şimdi ben ne yapayım?

Dostlar 7 sene önce severek evlendiğim eşimle 1 sene önce tatsız olaylar yaşadığımız için aile evine gitti irtibatı kız kardeşiyle sağlıyorduk sanki taş devri neyse 1 Sene boşanmadan ayrı kaldık lakin tüm sorunların üstüne bu geçici ayrılık eklenince iyice psikolojim bozuldu uzatmadan bizim evlilik aile tanışması normalde kardeşiyle görüşme oldu ama ablası varken olmaz falan kafada uyunca o ikinci sıraya geldi ablasına karşı bir kini var bana da ilgisi gel git derken evimde karımdan çok iş yapıyordu enişte barışırsınız ben kardeşimin ne olacak falan sabah gelip akşam gidiyor bazen arkadaşına gidiyorum ayağına ablam geceliğini unutmuş bana da uymuşmu enişte derken ateş barut ben artık patladım 1 senedir karı koca gibiyiz şimdi karım barışmak istiyor benim kafa allak bullak

Yasak aşk karşı tavrınızı öğrenelim? Yaşamışlığın var mı? Şimdi ben ne yapayım?
Cevapla