Hiç sevgilisi olmamış kızları kapış kapış kapıyorlar bana da bu gidişle bir sürü erkeğin elinden geçen kız denk gelcek niye böyle?

Benim hiç sevgilim olmadı o yüzden sevgilisi olmuş bir kızla evlenmem. Bugün 2 tane kız gördüm yakın zamanda ilk kez sevgili yapmışlar çok üzüldüm. Dengim olan kızları hep karı kızla düşüp kalkmış piicc erkekler kapıyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu kadar basit mi ya hiç mı evleneceği kocasını düşünen yok aranızda? Hepiniz mı sevgili bulma peşindesiniz? Ben zaten evlenmem demeyin yaş kaça gelirse gelsin illa ki herkes evleniyor
Hiç sevgilisi olmamış kızları kapış kapış kapıyorlar bana da bu gidişle bir sürü erkeğin elinden geçen kız denk gelcek niye böyle?
Cevapla