Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu kadar basit mi ya hiç mı evleneceği kocasını düşünen yok aranızda? Hepiniz mı sevgili bulma peşindesiniz? Ben zaten evlenmem demeyin yaş kaça gelirse gelsin illa ki herkes evleniyor
Benim hiç sevgilim olmadı o yüzden sevgilisi olmuş bir kızla evlenmem. Bugün 2 tane kız gördüm yakın zamanda ilk kez sevgili yapmışlar çok üzüldüm. Dengim olan kızları hep karı kızla düşüp kalkmış piicc erkekler kapıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevgili yapmak düşüp kalkmak demek değildir. Mesafesini koruyan zarar görmez hitap şekillerini bi tuhaf buldum. %2 ıhtimal falan öyle birini bulmak.
Sevgili yapmış kıza güvenemem geçmişi hakkında
Ay merak etme bulursun bir tane. Hem sevgilisi olan nesne olmuyor onu anlamadım? Yani çockmu önemli sevgilisi olmaması
Sevgilisi olmuş kızın geçmişine güvenemem
Anladım , bulursun illaki.
Olmadığı için bulamam
Yo çok var , mesela ben de hayatım boyunca hiç sevgili yapmadım , arkadaşlarım da. Var daha bir sürü bizim gibi. Sen iyice saçamlamışsın
Varsa da kapıyor işte başka erkekler
Bana kimse düşmüyor
Sen bu zihniyetle bulamazsın zaten
Sevgilisi olmayan benim gibi kızlar da zaten zihniyeti saçma olmayan , kullan at bir erkek olamayan , cömert , efendi biri için bakıyoruz. Senin işin daha zor
Ne varmış zihniyetimde?
Namuslu kız isteyince zihniyeti bozuk geri kafalı yobaz diyorsunuz, kasar yollu kız isteyince siz zaten öyle kızları seversiniz hep dersiniz yeter artık bırakın bize sallamayı
Anlatmakla uğraşamayacağım , sadece dön bir bak kendine. De ben nerede yanlış yapıyorum. Valla bak bırak telefonunu koy kafanı yastığına düşün biraz
Tamam kardeşim bana kimse bakmasın tamam
Kırdın kalbimi
Ay alındın mı cidden? Umrumda değil ama niyetim kimse sana bakmaz demek değildi. sen bilirsin
Alındım
Terbiyesizlik yapıyorsun
Egoist olduğun için hiç olmamış senin manitan çok belli
Ay sana mı kaldı benim terbiyeli mi terbiyesiz mi olduğumu sorgulamak. Kendine gel , seviyesizlik etme
Ay diyip durma yollu musun
Cidden çok acımasız birisin. Çok mu hoşuna gidiyor kalp kırmak. Bunun bedeli basit mı allah katında?
Yollu anandır diyeceğim , suçsuz günahsız melek gibi kadına senin gibi bir derdi varken ayıp olacak. Annene söyle ellerinden öpüyorum. Kelimeler ne zamandan beri yollu yolsuz olarak ayrılıyor. Kendine gel , terbiyesizlik etme. Küstah seni
Siz erkeklere sallayınca biz sizin babaniza küfür ediyor muyuz? Siz niye bize ediyorsunuz
Anani da seni de altıma alırım
Ne gördün bende ne hatam varda zihniyetin bozuk diyorsun?
Annene küfür etmedim eğer düzgün okuduysan. Bu arada diğer kızlarınkine değilde istersen benim babama küfredebilirsin. Senin ki gibi koymaz bana
Bak hemen fikirlerinin uyuşmadığı bir kız görünce bile altıma alırım yok böyle yaparım diyorsun. Bence şimdi zihniyetinin neden bozuk olduğunu anlamışsındır. Kendine bir çekidüzen ver. Ben ne sana ne de annene küfür ettim , biraz adam ol haddini bil.
Kalp kırıyorsun kardeşim ilk önce sen dedin bana kötü kelimeler
Yok hayır benim amacım ne kalp kırmaktı ne kötü laf etmekti. Sadece düşünme şeklinizi çok yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım , kelimelerle aram iyi değildir anlatamadım galiba. Ama siz de sınırı aştınız , bunu kabul edin
Sen bir baştan anlat ne demek istediğini
Uğraşamam
Sg o zaman inşallah karşına sadakatsiz kalbi kötü biri denk gelir bu kibirin ile efendi adam nasip olmaz sana zaten
Aşırı acımasız kalbi kötü birisin yazık kafana allah akıl fikir versin
Aynen aynen ondan kardeşim , hadi Allah yolunu açık etsin
Evet ondan ne denilmiş bir suresi
İyi erkeklere iyi kadınlar yakışır. Sen iyi kadın değilsin
Sen iyi erkek misin? Onu sorgula önce , pis zihniyetli canım.
S a la k da yazılmıyor canıma çeviriiyor mallar
Ben iyi birisiyim
Sen ise kalp kırmayı seven kötü kalpli egolu kibirli birisin
Yaşın Max 13 falan
21
Cidden lütfen anlat baştan yoksa daha çok tartisiriz
Beyin yaşın 5 olmalı bu cevapları yazabilmen için , beni gerçek hayatta gördüğün , sohbet ettiğin yok gelmişsin burada ahkam kesiyorsun
Kalbimi kırdın ve umursamadım banane dedin? Seni bu lafindan tanıdım
Bu laf inan beni tanımak istiyorsan benim yanımdsn bile geçmez. Sadece seviyesiz insanlara karşı kullanırım. Bak ben seni nasıl tanımışım ama
Peki benim neyimi gördün de dedin sen öylesini bulamazsın diye
Bir kere hiç sevgilisi olmayan birini istiyorum demek ne demek? Pazardan elma mı seçiyorsun? Eğer gerçekten seviyorsan onun önceki sevgilileri umrunda olmamalı , önemli olan sen ve onun arasında olan ilişki sen neden geçmişi karıştırmak istiyorsun ki? İşte sorun bile senin ne kadar iğrenç bir zihniyette olduğunun kanıtı. Bu kızlığı bozulan kadını boşamak gibi saçma bir istek senin ki. Şimdi git ötede havla
Çok kabasın
Geçmişi kirli zina yapmış kızı ben istemem sen ister misin zina yapmış erkeği? Havlayan sensin çünkü islam dininde zina büyük günah o yüzden zina yapmış kadın istemem. Sen çok szktyrmişsin vajinanı ve poponu demek ki orzbu seni
Aynen öyle kardeşim hadi git öteye
Senin hiç sevgilin olmamış çünkü erkeklerden ilgi görmemiş egolu bir fağişesin
Hayır tam tersine kapıma gelip yalvarıp yakarıp ağlayan da oldu sadece hepsi eğlenilecek erkekti evlenilecek değil. O yüzden hiçbirini kabul etmedim. Ama sen... Sen tam bir pezzevenksin. Seni pis zihniyetli
Kardeşim bende evlenilecek kız arıyorum o yüzden geçmiş önemli. Sen buna niye kızdın? Geçmişi umursama iğrenç olma diyorsun. Bu cümlelerin tutarsız çelişkili değil mi?
Namuslu kız istemek geri kafalılık mı oluyor?
Evleneceğin kızla mı evlenşyorsun geçmişiyle mi güzel kardeşim? Cümlelerim tutarsız değil sana başlangıç için Ali Babanın çiftliğini öneririm , okuma becerilerini geliştirmelisin.
Senin zeka sorunun var kanka çünkü evlenilecek insanda aranan şey temiz bir beden ruh ve geçmiştir. Eğlenmek için zaten geçmişe bakmazsın. Sen mesela bir sürü kızla yatmış erkeği evlenilecek erkek olarak görür musun? Ben mesela bir sürü erkekle yatmış kızı öyle görmem
Beni aşırı kırdın neredeyse sadece gözümden yaş akmadığı kaldı. Çünkü sevgilisi olmamış birisisin ama benim senin gibi kızı istemem sana iğrenç geliyor bu tutarsızca değil mi? Eğlenilecek kız mı arıyım geçmişe önem vermiyim de?
Bak zeka sorunum yok Allah'a şükür sen demek istediğimi anlamıyorsun. Bir kızı diyelim ki deliler gibi sevdin ama geçmişte ilişkileri olduğunu bilmiyorsun , öğrenince ayrılacak mısın?
Daha önce sevgilisi olup da birşeyler yaşamamış kız var mı? Zaten onla sevgili olurken sorarım geçmişini. Bana uygun değilse ayrılırım tabi ki
Tamam knk sen git öyle yap , uzatma daha yoruldum senden
Yazık kafana valla halbu ki seni hakeden erkek geçmişi temiz biri olmalı ama sen rahat geniş mideli birisin. O senin sorunun geçmişi kirli adamı evlenilecek kocan olarak görüyorsan senin aptallığın. Boşuna mı temiz kaldın sen o zaman? Demek ki çok da temiz değilsin bahsettigin gibi
Azcik islam ne diyor din ne diyor ona bak
Gerçi sen bakire olsan bile karaktersiz kalbi kirli birisin o yüzden efendi iyi erkek bekleme bence
Aynen knk İslam kadınlara fayişe demeyi emrediyor , aynen İslam kadınları ve annelerini altına almayı emrediyor. Aç sen bak o zaman Kur'an'a. Bu arada ben daha bir erkeğin elini bile tutmadım , tuttuğum ilk erkek eli kocam olmayı hakedecek kadar temiz kalpli biri olsun istiyorum. Yani ben temizim bundan şüphe etme önce sen git bir kalbini pisliklerinden arındır. Hadi yallah
Daha demin geçmişe önem vermek iğrençtir diyen sensin. Soruyorum dürüst ol. Geçmişi kirli bir sürü kızla yatmış erkeği kocan olarak kabul eder misin?
Sen iyi erkek isteyince sorun yok da ben iyi kadın isteyince niye sorun var? Ben haketmiyor muyum namuslu iyi kadını?
Eğer beni gerçekten seviyorsa , iyi kalpli bir insansa tövbe etmişse kabul ederim tabii. Herkesin ikinci şansı olmalı
Ya Allah aşkına bir kadının sevgilisi olunca namussuz mu oluyor? Sen koca bir sıfırsın. S A L A K
Sevgili olup da birşeyler yaşıyorsa namussuz olur
Peki suçmu bakire temiz bir kızı istemek?
Ortalık patlak dolu birader bende bulamıyom hep 2 . 3. El en kötüsü 0 km yok valla
yaşın kaç
21
Sen de haklısın
Haklıyım tabi ki