O yokken yanımdan yakışıklı bir erkek geçince bakiyom ya da bu yakisikliymis diyorum bu normal mi yoksa gerçekten sevmiyom mu
O sana bağlandım falan diyor?
O yokken yanımdan yakışıklı bir erkek geçince bakiyom ya da bu yakisikliymis diyorum bu normal mi yoksa gerçekten sevmiyom mu
O sana bağlandım falan diyor?
Merhaba, evet demek ki gerçekten sevip beğendiğiniz biri değil yani eğer öyle olsaydı siz bugün bize bu soruyu sormuyor olurdunuz. Diğer erkekleri de sadece beğenir geçerdiniz. Aklınız kalacak kadar olmazdı bu beğeni. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ben gerçekten sevdiğini düşünmüyorum çünkü gerçekten arada gerçek bir sevgi olduğu zaman insan dönüp bakmıyor öyle ki ünlülere bile böyle çok fazla bir arzu hayranlık duymuyor tamamen her şeyiyle sevgilisine bağlı oluyor belki bakılınca abartı bir şey söylüyor gibiyim ancak herkesin ilişkisi varken başka insanlara bakıyor olması bu durumu normalleştirmiyor bana göre olan veya olması gereken nedir bir ilişki içindeysen ve özellikle birbirini seviyorsan başka insanlaraen azından bu niyetle bakmamaktır tabii ki insanız gün içinde birilerine bakabiliriz bakıyoruz iletişim kurmak için onun dışında ama bu tarz işte çok yakışıklı çok çekici diyerek bakmak tabii ki normal değil ve sevgilini gerçekten sevdiğini de düşünmüyorum
Herkes yok sevmiyorsun falan demiş ama ben onlara katılmıyorum. 3 yıllık ilişkim var ve ben de başta birini beğendim diye vicdan azabı çekiyordum. Ama sonra fark ettim ki bunlar çok normal şeyler. Bazen birinden hoşlanman bile mümkün. Mesela benim de kafama uyan sohbetinden keyif aldığım erkekler oldu. Hala da olabiliyor. Mesafeni koruduğun sürece bunda bir sorun yok. Ben de sevip sevmediğimi sorgulamıştım ama hep onu çok sevdiğim sonucuna vardım ve başkasından hoşlansam da onun geçici olduğunu gördüm.
Sevgi aşk nedir okullarda ders verilse iyi olacak yoksa bu nesil bu işten anladığı yok, sonra birde bu ergen işi sorularıyla biz uğraşıyoruz...😏
Cevap
43Cevap
Selamlar,
Tabi ki sevmiyorsunuz. İnsan birini severken bir başkasının çekici gelmesi tamamen imkansız bana göre. Benim de sevgilim varken gözüm kimseyi görmüyor. Sadece onunla birlikle olmak istiyorum. Bana göre de olması gereken durum da bu. Sizin olayınız çok daha başka. Henüz aradağınız şeyi bulduğunuza pek inanmıyorum.
Şu an hayatında olan kişi Aklına girmiş, gönlüne değil. Gönlüne girseydi kimseyi gözün görmezdi.
Başkasına duygusal olarak bişeyler hissetmiyorsan sıkıntı yok, çekici gelmesi gibi görünen şeyler gelip geçicidir kendini kontrol edebildiğin sürece
Sevmiyorsun belli ki rahat da bir tipsin o yüzden bunu çokta anormal görmüyor gibisin.
Sevgilini cepte görüyorsun daha iyisi çıkarsa hemen yatay geçiş yaparsın
Açıkça hipergami.
Normal ama bunu kafana çok takmamalısın elindeki ile yetinmeye bak yoksa aldatırsın
ergensin o, zaman başka nedeni yok ya da çok istekli doyumsuzsun aplaci
önemli olan senin siteiğin bence tam ısnamamışsın burcun nedir
Bende senin erkek versiyonun merak ediyorum hep
Eğer gerçekten sevseydin sanki dünyada tek erkek o kalmış gibi hissederdin
Seninki aç oburluk beğenmiyorsan bırak, sanki o tikiler sana bakacakta pehpehpeh
Kendine gel kanka ayrıl madem boynuzspor olmasın çocuk dkdjdjjdkd
Evet sadece yalnız Kalmamak için onunla birliktesin sevmiyorsun
en iyi tespit
Bende öyleyim sevgilinle neden birliktesin mesela ben onla mutlu ve rahat hissettiğim icin
Aynen bende öyle
Beraber mutlu olduğumuz için falan
Bana çok yakışıklı gelmiyi
Wvet sevgilimde bana göre yanimda yakisikli kalmıyor hiç kendi de söylüyor qma bayram olunca hep kaybetme korkusu oluyor ne desen yapıyorlar öbür türlü sonu aldatılmaktan bitiyo fmdmdm
Aynen yalaka oluyorlar işte cepte oluyorlar. Ama yine de patlıyor ilişki bence çünkğ onlar kıskanıyor bozuluyor. Sen de artık onla öpüşmek sevişmek sevgilim diye yanında gezdirmek istemiyorsun
Cepte görüyorsunuz daha iyi biri çıkınca ara verelim verilen ara da o kişiyle bir deneyelim olmadı verdiğimiz arayı bozar sevgilimize geri döneriz. Taktik bu belli. O cepte gördüğünüz sevgilileriniz cesaret edip bitti diyemiyor dese ortaya koyacak değerini.
@ayayayayayay haklısınız, illa biyerden patliyor
@EricaFeuer ee onlarda dış görünüş delisi olmasın kendilerine denk birini bulsun bizim sorunumuz değil
Ne alaka bu? Dış görünüş delisi olmak falan değil. Erkek için görsellik önemlidir. Eğer o sevgilileriniz yeteri kadar maskülen ve alfa olsalardı siz zaten devam edecektiniz onlar ile.
Aynen bu bende de hep vardı. Bence sana denk değil. Seni kendine aşık edememiş sen de daha iyisine bakıyorsun. Bana da hep böyle oldu birkaç haftada bıraktım.
sevginin kelime anlamını ve ne olduğunu bilmiyorsun.
bir de ayran gönüllüsün bence.
Ask sadece anlayana :)
Ben asik oldugumda gozum kimseyi gormuyor
uzun süredir birlikte değilseniz çok da derin bi ilişki değil herhalde normaldir her ilişkide aşık olmak zorunda değilsin
sadece karşı tarafa yanlış mesaj verme
Bence seni şeytan dürtüyor
Bende de vardi o. Sanki zorla onunla beraber mis gibi hissediyordum. Kimseyi umutlandirmaya gerek yok
Bu bende de var ama tam tersi. Ben bunu şeye bağlıyorum. Beğenilme duygusu hoşlanılma duygusu ve heyecan.
yakisikli gorunce anlik bakmak normal ama hoslaniyosan farkli tabii
Sıkılırsanız yazın konuşalım nolucak yaa sjsjsskdkd
Sevenin gözü yerde olur
Hayır ilgi bağımlısısın
Sevmiyorsunuz
Gönlün başkalarında ise devam etme
Peki niye oyunlasın
Gel dahil ol derim 3 lüye o anı yaşa derim
Öyle ya bu yüzden evlilik bize göre değil bence
Olur öyle şeyler bizede öyle geliyor :)
Hipergami olabilir bu.
Ruhunda bişeylik var senin..
Çocuğun yakasından düş
Ne alaka kanka bizde diyoruz
seviyirusn çok eşli he
maalesef sevmiyorsun sadece anlık etkilenmişsin
sevmiyorsun hayatındakini
gızlı sevgılı yap
Beni görsen üzerime atlarsın demek 😋
Maymun iştahlısın demekki
Sapık garı
Sevmiyorsun
Hep erkekler mi yapacak bunu? Gayet normal birsey
Sevmiyorsun.
Aşık değilsin de hoşlanti var
Aşık değilsin
Günlük hayat sen eylen onu oyalama
Ayrıl
Aynen. Sevmiyorsun belli…
bir tane yetmiyor demekki
Sevmiyorsun
flörtözsün
Aç gözlülük
Sevgili deme
tam sobalıksın
Bence doyumsuzsun
Sevion
Doyumsuzsun cunku
sanırım sevmiyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?