3 yaş küçük birine aşığım, o ne hissediyor bilmiyorum. Sizce oluru var mı?

Başlarda bisey hissetmediğim için ablanım felan diyordum. Oda en son alıştı ablasın diye. Ilgili biri ama emin değilim sizce bisey yapmalı mıyım?
3 yaş küçük birine aşığım, o ne hissediyor bilmiyorum. Sizce oluru var mı?
Cevapla