Arkadaşımın sevgilisi bana açıldı reddettim. Bu olayı nasıl söylerim arkadaşıma?

Kızı baştan beri gözüm tutmamıştı arkadaşım ile sevgili olunca hakkında bir kaç duyum almıştık ben ve arkadaşım. Arkadaşım karalamak istiyorlardır diye ihtimal vermedi, bende saygı duydum ilişkilerine nede olsa her türlü arkadaşımın arkasındayım. Fakat arkadaşımın anneannesi rahatsızlandı başka şehire gitti 2 günlüğüne, kızın motorunda bir sorun varmış beni çağırdı hiç bu işlerden anlayıp anlamadığımı sormadan, yardım için gittim motora vs tam bakacakken az önce yoldan geçen biri yardım etti boşuna geldin kusura bakma dedi gel şu cafede kahve içelim özür amaçlı ben ısmarlıyorum dedi. Konu konuyu açtı, "İlişkiniz nasıl?" diye sordum. Sormaz olaydım... Bende onu konuşacaktım biliyorum yanlış ama ben seni beğeniyorum vs dedi. Kafamdan kaynar sular döküldü saçmalama vs dedim. Sonra "lütfen samimiyetime inan en yakın zamanda ayrılacağım" dedi. Sen ayrılsanda sonuçta eski sevgilisi olarak kalacaksın o durumda bile ben arkadaşıma ihanet etmem dedim bu konuyu birdaha açma dedim çıktım cafeden kız özür dilerim diyip her yerden engellemiş. Arkadaşım 2 gün sonra gelecek bu konuyu ona söylemeli miyim çok çaresizim nolur yardım edin.

Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi: Arkadaşım kıza inandı, dostluk buraya kadarmış arkadaşlar. Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Arkadaşımın sevgilisi bana açıldı reddettim. Bu olayı nasıl söylerim arkadaşıma?
Cevapla