Sevgilimle aynı evde yaşıyoruz ve bazen çok sinir ediyor beni. Aynı zamanda kimse kusursuz değil biliyorum. Sizde aynı mı?

Evet sevgilimle aynı evde yaşıyoruz her şeyi paylaşıyoruz bunlar çok güzel. Ama bazen beni aşırı gıcık ediyor ne yapacağımı bilemiyorum. Kimse kusursuz değil bu hayatta ve kendisini de seviyorum aslında. Ama aramızdaki iletişimi azaltmamız mı gerekiyor anlayamıyorum. Hele bazen bir şeyler anlatıyor aynı şeyi 5 kere söylüyor sanki ben anlamıyorum gibi bişey demiyim diyorum ama insan sinirleniyor. Bu arada kendisi amerikalı ben istanbullu.

Sevgilimle aynı evde yaşıyoruz ve bazen çok sinir ediyor beni. Aynı zamanda kimse kusursuz değil biliyorum. Sizde aynı mı?
Cevapla