Yaşanan bu durumda nezaketli dili anlamamak karşı tarafın hatasıdır. Siz ne düşünüyorsunuz?

Yaşanan bu durumda nezaketli dili anlamamak karşı tarafın hatasıdır. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu şekilde başlamış dialog..

Yaşanan bu durumda nezaketli dili anlamamak karşı tarafın hatasıdır. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu şekilde de bitmiş.

Sizin düşünce ve yorumlarınız neler?

Güncellemeler
+1 yıl
Nezaketli olanın bu durumda kadın olduğunu görebiliriz eklerden
Yaşanan bu durumda nezaketli dili anlamamak karşı tarafın hatasıdır. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla