Güzel seven, sahiplenen, takılmak istemeyen erkek kalmadı mı cidden?

Kadınlar hep aynı durumdan şikayetçi erkekler ciddi düşünmüyor ciddi dediysek evlilik de değil ha. İlişki istemiyorum diyen erkek sayısı giderek artıyor. Takılmak bir ilişki çeşidi olmuş herkes relaks sorumluluk yok, duygu yok bu durum nereye kadar gider böyle? Yeni nesil mi bu sistemi değiştiriyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerde kadınlardan şikayetçi aslında herkes aynı şeyi iddia ediyor ama sonuç değişmiyor
Güzel seven, sahiplenen, takılmak istemeyen erkek kalmadı mı cidden?
Cevapla