Nişanlımın yanında bana « ne halin varsa gör bir daha evime gelme » dedi?

Babam nişanlımın ailesini sevmiyor, başta onayladı ilişkimizi ama sonra aileler anlaşamadı. Konuştuk anlaştık, nişanlımın İngiltereye onun yanına gitmeye karar verdim. Ingilizcem de gayet iyi, zorluk çekmem. Bunu duyunca babam onun yanında başına bir şey gelse sorumlusu ben değilim, ne halin varsa gör evime bir daha gelme dedi. Şu an öyle utanıyorum ve üzgünüm ki.. keşke bu lafları nişanlımın yanında söylemeseydi. Ailesi bana çok kıymet veriyor, normal insanlar zaten nişanlımla onca dert çile çektik sırf evlenebilmek için off

Nişanlımın yanında bana « ne halin varsa gör bir daha evime gelme » dedi?
Cevapla