Size doğum günümü anlatmak istiyorum yorumlarınız nasıl olurdu?

Şimdi 4 senelik ilişkim var sevgilimin her özel gününü çok önemsedim hele doğum günlerini daha daha çok önemsedim. Neyse ben şu an askerde olduğum için ondan mecbur uzaktayım. Doğum günüm ve ablasının düğünü bir hafta aralıktaydı ve ben ikisinden birine gitmek için izin alacaktım. Ablasının düğününe gitmek için izin aldım. Önceki hafta ise benim doğum günümdü, işte mesaj yazdı doğum gününü böyle kutlamak istemezdim ama böyle oldu uzağız çünkü dedi ve yeni yaşın sağlık huzur vs getirsin şeklinde kutladı (ki mesajı notlarında gördüm 1 hafta önce yazmış). Neyse aynı günün gecesi ayrılmak istediğini falan söyledi (yanına gittiğimde senden uzakta çok sıkılıyorum dedi). Neyse ben düğün için gittim. Ben yılbaşında bot hediye almış fermuarında sıkıntı çıktığı için iade etmiştik ve bize onun değerinde hediye çeki verdiler (Not: yaz mevsimi olduğu için bot yoktu). Neyse hediye çekini aldı işte bot gelmedi vs diyerek botu alamadık. Bir gün iş çıkışına gittim Flo'dan ayakkabı bakalım dedi (ayakkabılarım eskimişti) . Girdik ayakkabı baktık beğendim, bendeki hediye çekiyle alacağım dedi yok hayır dedim o senin hediyen bot mevsimi gelince bot alcaz dedim. Gitti ödedi o sonrada dedi ki doğum günü hediyendende kurtulmuş olduk dedi güldü. Ben burada kendime hediye almış gibi oldum sanki. Teşekkür ederim dedim. Ama benim beklentim daha yüksekti yalan yok en azından bir kafeye gidip orada pasta söyleyip kutlayabilirdi ne bileyim insanlar şimdi en ufak değer verdiği insana neler yapıyor. Ben mesela Bungolov eve götürmüştüm (sapancaya) askerde olmama rağmen ne izinler almak uğruna... ne maddiyata önem veriyorum ne bir şeye ama onda bunu göremiyorum.. yorumlarınız nedir

Size doğum günümü anlatmak istiyorum yorumlarınız nasıl olurdu?
Cevapla