Ferhat aşkı için dağları delmiş, siz aşkınız için neler yapardınız?

Ferhat aşkı için dağları delmiş, siz aşkınız için neler yapardınız?

Ben kocamı tavlayabilmek için 3 senemi verdim. Numarasını değiştirdi. Gittim operatörden numarasını aldım. Kapısına dayandım. Gecelerce şarkılar gönderdim. Hangi kızla görüştüyse gittim engel oldum. Sonuç ne mi? 7 senedir evliyiz 😂
Adam ne çekmiş be senden :D adamı alenen senle evlenmeye mecbur bırakmışsın :D
ahahahahah evet biraz öyle oldu sanırım ama iyi de oldu :) şimdi gayet mutlu :D
bunları yaşadıktan sonra korkusundan mutsuzum diyemez adam :D diğer kızlar yaşıyor mu :P
kdfhkjhdshdsfjk o kadar da değil yaaa :D evet diğer kızlar da mutlu mesut devam ediyolar yaşamlarına :D
kocanı ya da seni görünce yol değiştiriyorlar mı :P
hdsdlskdhk görmeyecek yerde yaşamlarına devam ediyorlar :D bir iki kere birine denk gelmiştim saniye içinde ortadan kaybolmuştu :D
Normal :D tahmin ettiğim gibi :D nasıl korkuttuysan kızları :P
aslında bir şey yapmadım. ben bir şeyi istersem alırım. önüme çıkanı da ezerim :) bu kadar basit :D
Bir şey yapmadım diyorsun hem de önüme çıkanı ezerim :D bu ne perhiz bu ne lahana turşusu :D adamı zorla almışsın diğer kızların da gözünü korkutmuşsun işte itiraf et :D
Temsili sen :D
https://www.youtube.com/watch?v=-jUGWtk6fig
kfkjsfhhfkjfhsfkhkdsh işte önüme çıkmazsa kimse benm de bişe yapmama gerek kalmaz. aslında gayet masumum :)
O da bir bakış açısı tabi 🤣
Görüştüğü kızlara nasıl engel oldun
@CennetKuşumm eşim önceden benim en yakın arkadaşımdı. görüştüğü kızları ben de tanıyordum. gidip kızlara o şerefsiz falan diyodum :D telefonunu alıp faceden wpden falan ona yazan ya da onun konuştuğu kızları engelliyordum :D ha anlıyordu tabii ama sonuç olarak kızlarla arası bozulmuş oluyodu zaten :D
Şeytan şeytan bu kızın profili yaksaklansin bence 🤣
sana sormam gereken bir şey var bu konu hakkındada müsaitsen bana ulaşırmısın
jhdsjkhfsfhdshj çok ayıp :D gençlik yıllarımızda kan deli akıyordu :D istediğimi aldım şimdi dünya yansın umrumda değil :D
@CennetKuşumm istek atıyorum sana
mesaj atamıyorum xper 3 değilsin diyo
@CennetKuşumm ben sana attım şimdi mesaj
Kanada’dan Türkiye gelecektim daha sonra isterse onu alıp buraya getirecektim O gelmeden önce mükemmel bir hazırlayacaktım onun için mükemmel bir dil okulu ve iş olanakları bulacaktım güzel planlarım vardı ama nasip olmadı hayatımda ilk defa birisi için bu kadar çabalamıştım.
onun bundan haberi var mıydı :)))
İviit😂
boşuna çabalamışsın o zaman :D
He
Fedakar biriyim kendimden önce hep baskasını düşünüyorum bu yüzden herkesten uzak durup kimseyi sevmiyorum seversem ayarını kaçırırım diye uzak duruyorum korumaya aldım kendimi
Beğendiğim kızı göreceğim diye Bursa’dan Antalya’ya gidip sevimli Japon’um Serdar’ımın CD 💿 koleksiyonunu kaybettim anasını satayım kumsalda da köpeklerin saldırısına uğradım zor attım kendimi denize gelemedi köpecikler
ya köpek balığı gelseydi :D sen de abartmışsın ama :D çitayı yükseltiyorsunuz ondan sonra olay bizlerin başına patlıyor :D
Kıskıskıskıs kanka o nerden geldi aklına korkuttun şu an su imamın abdest suyu gibiydi yalnız korku ve rahatlık bir arada ohh
Cevap
16Cevap
Aşk uğruna her şeyi yaptım, pişman değilim iyi ki yaptım, değer...
kesinlikle katılıyorum :)))
Her şeyi yapardım
Aklima bu geldi nedense 🤣
Hahah bu nasıl sevgi 🤣
Ferhatin yapacaklarınan sonra sirininki zaten bitirmiştir bence
Yaptıkları aşkı mı bitirmiştir diyorsun 🤣
Şirin ne yaptı da Ferhat dağları deldi? Hicbir şey, ben niye yapiyim
hahah o da bir yaklaşım tabi :D
Bence günümüz ilişkileri hiçbir şeye değmez. Çünkü insanların büyük bir çoğunluğu buna değmez. Sonunda "Yapmasaydın. Zorla mı yaptın?" der. Günümüz insanlarının nankör olduğunu düşünüyorum.
Dağları delmezdim. Maksimum mutfağa gider çay koyarım
Çay koyan erkek bulmuş daha ne :D
Fazlası lükse girer zaten 😂
çitayı çok yükseltmeyin sonra başımıza kakıyorlar :D
Sırf o yüzden çay zaten. Hemcınslerım tuhaf tuhaf şeyler yapıyor o şeyler bize patlıyor.
Hiç gerek yok hiç 😂
çay versen kahve isterler ona da gerek yok :D
Çay kendım için 😂
tamam o zaman sorun yok :D
Valla bende ailemi hiçe saydim gel kaçalım dedim... o korktu ben daha napimmm?
kafasına odunu vur saçından tut götür
Önceden çok sey yapmıştım , şu an hiçkimse için kılımı bile kıpırdatmam 🙈
daha dur çıkar karşına düzgün biri o zaman gene çok şey yaparsın ;))
Aşk meşk boş iş boş bugün var yarın yok yalnız geldin dünyaya yalnız gideceksin
ne karamsar bir terazi çıktın sen ya kim diyor bunu bak görüşüne bile dislike atmışlar :D
Karamsarlık değil, gerçekler bunlar. Gerçekler bazı insanların zoruna gider.
Doğarken kimle geldin ki ölürken de onunla gideceksin? Kendin için yaşa önce 🙂
gerçekler yaşanmışlıkların toplamıdır yaşanmamışlıkların değil. Doğarken yalnız değildim ki :)))
Hiçbir şey yapamam bu ara çok hâlsizim, a pardon aşkım yok 😂
Başım ağrıyor bugün olmaz dersin sen 🤪
🤐 Yorum yok 😁
Aşk ı sevmeyi bilmeyen bir adama sevmeyi öğrettim daha ne olsun😅😅😅
Oha nasıl evcilleştirdin 🤣
anlat biz de öğrenelim :D
Çıtayı çok yükseğe çıkarmış ama bunun karşısına ne çıkarsan basit kalır.
Aynen ya üstüne çıkamıyoruz olan bize oluyor 😑
o şahsiyet için ailemi karşıma aldım hatta annem babamla tartışıp hep onu savundum sonuç bi hiç...
ne oldu ki :o
ne olucak bana hakaretler edip ayrıldı birde üstüne tehdit canımı yakmakla alakalı
Onunla birlikte olabilirim.. ya da ondan vazgeçebilirim..
Çok felsefik oldu bu 🤨
Aslı için dağları deldi kerem
Kerem’i beklemedi Aslı hamım bi kerem
Ben böyle kara sevdayı mi kerem diye bir söz vardı.
3bğn kısıye kafa tutardım kı yaptım ama eskı bır kızdı su an bısey hıssetmıyorum carsı kutahyadan selam olsun eskı hoslantıma
Aşkım için bir adamla seviştim ondan başka bir adamla.
o da iyiymiş :)))
Ferhat aşkı için dağları deldi ama sevdiğini yine alamadı ki. Canına kıydı.
Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır. Değilse ömür israfıdır.
Bende dağları delerim savaş uçağıyla tabi pilot olursam 😊😂
Karsilikli emin olmadigim hicbir sey icin hicbir sey yapmam
Çayı bırak dese bırakırım. 😎Başka da bir şey yapamam. En sevdiğim şeyden vazgeçmişim.
Aşkım için yapamayacağım yok sma aldığım değere ve saygıya bakar bu.
Hiçbir şey yapmam, kimse için çabalamaya değmez. İnsan, yapılan iyiliğin nankörüdür.
bu saatten sonra kılımı bile kıpırdatmam dağları delen mi var sanki lmao
zamanında varmış
Ama bir sor niye yok 🤣 artık tbm makineleri var onlarla açıyorlar tünelleri 🤣🤣
şu resimdeki titanic sahnesi bir tek beni böylesine acayip geriyor olamaz
O niye 🤣
bize dağ kalmadı heryeri delip tünel yaptılar yoksa bende delerdim
Şimdikiler ne Ferhat ne şirin hiçbir şey yapılmaz
niye öyle diyorsunuz Hanfendi
Öyle cünkün
Çünkün
Allah ferhatın belaasını versin
O niye 🤣
Bilemem şimdi ne düşündüğünü 🤣
su saatten sonra hicbir sey
o niye
Serenat yaparım 🤪
türkü mü çığıracaksın :P
bir de evli çocuklu çıkıyormuşsun :o
ona rağmen birilerini düşürebiliyor musun bari :P
demiyorlar mı sen evlisin görüşemeyiz diye :o
instagramında görmüyorlar mı :o
objektifler önünde olmak zor tabi :P
işte o zaman mazagin dergilerine çıkardık :P
kendisine dönüş yapmışım daha napcam acaba
sanırım o bu konuyu beğenmemiş :P kimmiş o bakiyim :D
yok ki biriii
o konumuz olup olmaması değil :o konudan sapma soruma cevap ver bakiyim o. O şurada iki dedikodu yapacağız limon sıktın hemen :o
"kendisi" dediğim biri yok işte. ne dicem anlamadım
şaka yapıyom be senin performansın bugün düşük kuzu :D peki olsaydı ne yapardın ondan bahset bize :D
Mesaj yazdım yetmez mi? :D
bunu ona soracaksın :D
Hiç bir şey yapmam artık, sonra g*** kalkıyor
kimin :o
Hiç bi şey yapma daha değerli olursun
ters psikoloji diyorsun :)))
Ferhat aşkı için yanlış yapmış ne diyonuz siz😄
O zamanın şartları zormuş 🤪
Ne zormus
Üşenmediğim sürece aşkım için her şeyi yaparım 😄
Oooo çıtayı çok yükselttin ama hep üşeniyorsundur sen 🤪
Aşk uğruna her şeyi yaparım yapamaycağım bir şey yok
sevmek yetmez mi?
bunu karşıya sormak lazım :)))
@Rascoln36 Juliet ve Romeo varken bunlar kim
kılımı bile kıpırdatmam :d
Ferhat Şirini delmemiş miydi?
yapıyoruz ufak tefek bir şeyler
Yapabileceğimi fazlasıyla yaptım bile
Valla hiç uğraşamam banane
Sevgimi veriyorum daha ne olsun
Onunla kusaca zirveden dibe indim diyeyim
İnan değmezler
@Kağannnn1 herkes
niye değmesin doğru insan karşına çıktıktan sonra değer bence önemli olan doğru kişiyi bulabilmek ;)))
Bi kek çırparım
yapma be benim için kek çırpan kız bulsam kafasına kızılcık sopasıyla vurup saçından alır götürürüm öyle söyleyim sana :o
İnşallah bulamazsın 🙄
beddua mı ettin sen :o
Yook asla hayatına girme ihtimali olan herkese iyi dileklerde bulundum yanlış anladınn
Temsili ben :D
https://www.youtube.com/watch?v=Ks4fEE8VoX0
Ahshs tövbest
Yanaklarım aşındı
o niye
yanak ile aşkın ne alakası var :o
Hiçbir şey
sen aşık olmaya üşenirsin :P
boydan atariz
Ne boyu 😱
Erkekler için hiçbir şey yapmam
Bende aşkımı delerdim 😍
Bi b... yapmammm
neden
Degmezde ondan
Hiçbir şey
Hiiiçç😂
Yanlış yeri delmiş..
Ona destek olurdum
ONU DELERDİM kdhsjshhd
Gerçek aşkı bulalım da …
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?