Askerden geldiğinden beri çok değişti. Ayrılmak en doğrusu mu?

Askerden geldi geleli çok değişti fake bir hesapla konusurken dun bana yazmiyodu uzun zamandır bana vakit ayirmiyo dusunmuyo beni doğum günümde bile öylesine telefonda sonradan aklına geldi ve kutlsdi bugün neredeyse ayrılmayı imalayan bir mesaj attım ona ve ayrılıktan yana olduğunu yszis şeklinin galesizliginden anladım Çok üzülüyorum
Askerden geldiğinden beri çok değişti. Ayrılmak en doğrusu mu?
Cevapla