Sevgilime cok canım bir sey yaptım kapisinda yaticam canım olur mu?

Hata tamamen bende gormek istemiyorum falan diyor kafayi yedim sizce kapisinda yatsam cok mu absurt olur hep erkekler yapiyor genelde popon de kaldırmak istemiyorum ama hatali olan benim.
Güncellemeler
+1 yıl
Aptal bir sey yaptim kapisinda yaticam aptalca olur mu*
Sevgilime cok canım bir sey yaptım kapisinda yaticam canım olur mu?
Cevapla