Sevgilimle öpüşürken kendimi tutamadım ve ağladım. Rezil olmuş muyumdur?

Kendimi cok kotu hissettim, ilk defa yapiyordum vicdan yaptim ve agladim. O da geri cok kotu oldu guldu felan benimle dalga mi gecmistir sizce. Siz boyle bir durumla karsilassaniz ne hissedersiniz

Sevgilimle öpüşürken kendimi tutamadım ve ağladım. Rezil olmuş muyumdur?
Cevapla