Dün ilk kez erkek arkadaşımla öpüştük gastrti mide rahatsızlıkları varmış öpüşme ile geçer mi? yoksa ben mi saçmalıyorum?

Sizce ben mi saçmalıyorum niye bilmiyorum geçer gibi geldi bana
Dün ilk kez erkek arkadaşımla öpüştük gastrti mide rahatsızlıkları varmış öpüşme ile geçer mi? yoksa ben mi saçmalıyorum?
Cevapla