Devam ettirmek doğru mu olur yoksa bundan bi hayır gelmez mi?

Benim sevgilim annesine karşı çok saygılı tüm çocuklarını kendisi tek yetiştirdiği için ve bir şey olursa ona göz kulak olmak istediğini söyledi. Biz yurtdışında yaşicağımız için bu biraz zor çünkü devlet muhtemelen süreli vizeden hariç bir şey veremez. Bunu o da biliyor ve yine de elinden geleni yapmak istediğini söyledi. Yani imkanlar ne gösterirse. İlerde eğer öyle bir imkan olursa ve annesine bakmayı kalkarsa, beni yine de ezdirmiceğini ve anlaşamazsak buna da bi çözüm bulunur söyledi.

Devam ettirmek doğru mu olur yoksa bundan bi hayır gelmez mi?
Cevapla