Aşk İlişkileri Sevgiliniz olursa veya varsa ona hitap etme şekliniz nasıl olurdu? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Sevgiliniz olursa veya varsa ona hitap etme şekliniz nasıl olurdu? Sevgiliniz olursa veya varsa ona hitap etme şekliniz nasıl olurdu? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Sevgilim gibi olurdu ya da bebeğim 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Bahh hele diyorum , hişşt Aslan diyorum bazende devrem diyorum 🤣🤣 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Komşu dicem sana 😀 Yorumla flaneurx +1 yıl Ablanim ben senin Yorumla Soran +1 yıl Tm bacım😀 Yorumla
SymrnaCity Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 97% +1 yıl Fistuk Yavrum Canımsın Bıyıklı Çiçeğim Çiçek Kokulum KadınHatun Güzel 1 0 Yorumla
TheLeonard Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 56% +1 yıl Sevgilimiz olsun da hitap etmesi eksik kalsın. Xxxx Hanım derim ciddiyetimi anlasın. 1 0 Yorumla
ibrahimfurkan34 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Sevgilim, minik kelebeğim, hanım, hatun, aşk böcüğüm , minik sevgilim 1 4 Yorumla ibrahimfurkan34 +1 yıl Aşkımda var Yorumla ibrahimfurkan34 +1 yıl Minik prensesim Yorumla ibrahimfurkan34 +1 yıl Mis kokulum Yorumla ibrahimfurkan34 +1 yıl Yeterli bukadae Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Canımın içi, aşkım, sevgilim, hayatım, bebeğim, yavrum, her şeyim... Her şeyi diyorum sana 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Ben bir balım alayım. 1 0 Yorumla
kırgınbikız Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl kalıplaşmış bir söz yerine onun huyuna ya da bi özelliğine ithaf edebileceğim ona özel bir kelime olurdu 2 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hayatım derim canim derim👍 1 0 Yorumla
ѕυrαтѕız_ĸız Takip Et Master Yaş: 27 , eic 36% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Yavrum diyorum genelde ağzıma yapışmış :D 1 0 Yorumla
Atsız_Bey Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Diyelim ki ismi ebru... Ebru diye hitap ederim 1 0 Yorumla
bireylulmeselesi_ Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Sevgilim, balım, bebeğim falan 🫠 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dadlum 1 9 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yeni hesap açtım Yorumla Soran +1 yıl Sen kimsin ya Yorumla Soran +1 yıl Kız arkadaşım var yazma Yorumla Soran +1 yıl K kim ben tanıyamadım Yorumla Soran +1 yıl Oldu bide nerde oturdugumuda yaz herseyi yazıyon Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ıyı aksamlr yanlıslık oldu pardon kanki Yorumla Soran +1 yıl Haa tanıdım tm tm pardon sorun değil tm şimdi çıkardım seni Yorumla Soran +1 yıl Eski hesabı komple kapattınmı ben başkası sandım seni tm yazarsın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam yazarım su an 2 oldum Yorumla
küçüksevimlibrokoli Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl "aşkım" 1 2 Yorumla _Centaur_ +1 yıl efendim canım dkaksld Yorumla küçüksevimlibrokoli +1 yıl 🤍🌻 Yorumla
Aquarium_Delu Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı. Balım derim 1 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Tabi ki şişko 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sevgilim gibi olurdu ya da bebeğim
Bahh hele diyorum , hişşt Aslan diyorum bazende devrem diyorum 🤣🤣
Komşu dicem sana 😀
Ablanim ben senin
Tm bacım😀
Fistuk
Yavrum
Canımsın
Bıyıklı
Çiçeğim
Çiçek Kokulum
Kadın
Hatun
Güzel
Sevgilimiz olsun da hitap etmesi eksik kalsın. Xxxx Hanım derim ciddiyetimi anlasın.
Sevgilim, minik kelebeğim, hanım, hatun, aşk böcüğüm , minik sevgilim
Aşkımda var
Minik prensesim
Mis kokulum
Yeterli bukadae
Canımın içi, aşkım, sevgilim, hayatım, bebeğim, yavrum, her şeyim... Her şeyi diyorum sana
Askitorellam
Aşk +nur yerlitaş +nutella birleşimi
Ben bir balım alayım.
kalıplaşmış bir söz yerine onun huyuna ya da bi özelliğine ithaf edebileceğim ona özel bir kelime olurdu
Hayatım derim canim derim👍
Aşkım birtanem hayatım derim
Ismiyle hitap ederdim
Yavrum diyorum genelde ağzıma yapışmış :D
Duruma göre değişir
Can bedenden ayrılmış 😌
Çirkin iyiymiş sevdim
Diyelim ki ismi ebru... Ebru diye hitap ederim
Sevgilim, balım, bebeğim falan 🫠
Tatlım ya da Hayatım.
Ben erkeğim derim.
Diyemem şimdi başkaları çalar falan😂
Dadlum
Yeni hesap açtım
Sen kimsin ya
Kız arkadaşım var yazma
K kim ben tanıyamadım
Oldu bide nerde oturdugumuda yaz herseyi yazıyon
ıyı aksamlr yanlıslık oldu pardon kanki
Haa tanıdım tm tm pardon sorun değil tm şimdi çıkardım seni
Eski hesabı komple kapattınmı ben başkası sandım seni tm yazarsın
Tamam yazarım su an 2 oldum
Adıyla?
Balım
Balım hayatım bebeğim vs
Canımıniçi derim
İsmiyle
"aşkım"
efendim canım dkaksld
🤍🌻
Balım derim
Tabi ki şişko