Erkekler sizden uzun boylu bir kızla sevgili olur musunuz?
Kızlar kendinizden kısa bir erkekle ilişki yaşar mısınız?
Kızlar kendinizden kısa bir erkekle ilişki yaşar mısınız?
Erkekler, Kendinden uzun bir kızla sevgili olmaz. Zira gurur meselesi yapar ve kız da kendinden kısa biriyle sevgili olmaz. Ancak kızlar, hep kendinden uzun biriyle sevgili olur. Erkekler de hep kısa ister. Yani biz kısa boylu erkekler, ancak parayla güzel kızlarla birlikte olabiliriz. Kısa boylu kızlar ise, genelde manken gibi erkeklerin dikkatini çekerler.
Zaten Türk kızlarının çoğu uzun. Uzunu da kısası da en az 1.85 boyunda erkek istiyor, 1.80'den aşağısını erkek hatta insan yerine koymuyorlar. Boyum kısa değil yani bir erkeğe göre normal boya sahibim ama kızlar benim boyuma bile kısa diyorlar. Hani deseler ki "1.75 boy BENİM KRİTERİME GÖRE KISA" o zaman tamam ama durduk yere kısa demeleri sinir bozucu; ee kısa erkekler ne oluyor o zaman? Boy ve diğer güzellik algılarına uymadığımdan dolayı evde kaldım.
Cevap
41Cevap
Olur niye olmasın zaten değiştireceğim zaten değiştireceğim
Olurum boy takıntım yok
Çok uzun olmasın bence 1.70 ideal benim kısa
Olmazdım ben zaten kısayım
Tam ciplak ayak 165im ve kendimden kisa birisiyle olmam
Benden uzun bir bayan mi yokla bayan dediğin erkekten kısa olması lazım 1.88 boyum var zaten
Benden kısa erkek cüce olur artık, öyle bir şey mümkün de değil😀
Benden kısa olmasını istemezdim.
Zaten birlikte olduğum kişi benden çokkk uzun.
Niye ki?
190 bı kızla olabilir bı değişiklik olur 🤔🤔🤔
Bu ulkede zor sanırım. Kriterlerimizi 1.55'e kadar indirdik yine partner bulmada sorun yaşarken 1.85 üstü dersem elim yara olur.
Bunu anlamadım ağzı mememye varamazsa ne edeyim bu işe
ya da sevişirken s i K i ş e medikten sonra
3 cm olursa sorun olmaz. Ama daha fazlası itici durur. Ama mümkünse benden kısa olmasını isterim. Boyum 1.75 .
Benden uzun birisi ile olmazdaım dengeli olmasını isterdim ben 183 filanım onunda 165-175 arası olmasını isterdim
Ben 157 yim bu ülkede herkes benden uzun zaten hahsjjsns
Benden kısa erkek cüce olur boyum 157 sevgiliminki de 185 aşk aşk aşk
Valla zor olurdu jsjs ben zaten uzunum oda daha uzun jsjsj
Bence olurdu. Yani ben 1.70 im en fazla 1.80 olsa olurdu.
1.70im uzun boylu birini isterim
Evet ama erkeklerde kısa yaaa 1.87 1.90 erkekler nerdeee
Evet bi massimo ciksin karşıma yeter😀
Ne haberin
Ahahah herkes iyidir
Sen öyle san
ya bi erkek arayışında değilim şu an
Her kafadan bi ses tel otup duruyor buneya
Her yerde uzun erkek var 😂
Var vardaaaaa iştee kriterde olmali
Kendimden kısa biriyle asla olmam, aynı boyda olsak yine düşünülebilir ama kriterlerimin en başında zaten boy var ben 1.70im sporcuyum açıkcası uzun olduğumu düşünüyorum benden kısa bir erkeğe de uzun diyebileceğimi sanmıyorum kısacası oluru yok.
Yani 192 boyunda olmalı
192 benim boyum oyuzden söyledim
Senin boyunda iyi ne aşırı uzun nede kisa güzel yanı
Hayır olmaz uymaz bana boyuma yakın olursa o zaman iş değişir.
Sevgilimle aynı boydayız
Ben kısa erkekleri pek fazla tercih etmiyorum
Benden kısası da yoktur heraldeee jxjdjdjd
detaya cevap veriyorum, hayır.
195 Boyum zaten, benden uzun kişi ile olmam
olurum takılmıyorum böyle şeylere
benden uzununu gormedım
olurum ama istemezler benim aradığım özellikte biri olsa boyuna bakmam
Olurdum tabi erkek daha uzun olacak diye bir şart olmamalı
erkeğin kadından kısa olabilir de çok büyük fark varsa olmaz bence.
Çok hoşuma gider. Kız dediğin selvi boylu, güzel huylu olmalı. Oturup endamını seyredeceksin😊
Benden uzun olanı pek görmediğim için hiç düşünmedim
Çok fazla fark olması iyi olmaz
Benden mümkünse 20 cm uzun olsun
160
benden uzunu valeybolcu bir kız vardı o yani
Olurum ve benden uzun olmsi da hosuma gider
Olurum çokta ilgimi çekiyor zaten
Benden daha uzun bir kadın mı varmış? 😮 😅
2 3 santimi sorun yapmam
1 80 üstü varsa bilemiyorum 😂
Olmam cok uzun olur o kiz
Benden ne kadar uzun olduğuna göre değişir
Öyle birisi imkansız 😄
Birbirimizi seviyorsak buna hiç takılmazdım
E zaten
Benden uzunu yoktur herhalde
Olurum takılmam boya
Olurum
Neden olmayayım ki olurum tâbi
Olmam sonra döver beni falan
Kaportaya yeni nesil önem veriyor bildiğim
Olurum, boya göre sevgili seçilmez
Hayır yaşamam erkek arkadaşımın uzun olması lazım
Ben kendim 1.75 boyundayım😅😅
Ek olarak topuklu ayakkabıda giyiyorum 😅
Olurum
Bu arada boy takıntısı yapana boydan gireyim 😃
olurum
Elbette ehehejeje
Olmam
Olabilir
Kısa biriyle olmam
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?