Sevgilim cok arkadasim olmadigi icin bana asosyal sin diyor :(?

... ve kendini benimle vakit gecirmeye zorlamişim hissini veriyor bana.
Böyle hisseden var mi?
Sizce onu rahat birakmak icin neyle mesgul edebilirim kendimi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sen beni tamamlamiyorsun dedi bana. Sirf duygusal anlamda ona biseyler katabilmisim...
Kisacasi sevgimden baska verebilecek hic biseyim yokmus ona...
Böyle düsünen biri baska bir arayista midir?
Sevgilim cok arkadasim olmadigi icin bana asosyal sin diyor :(?
Cevapla