Kisacasi sevgimden baska verebilecek hic biseyim yokmus ona...
Böyle düsünen biri baska bir arayista midir?
Bu adamın Derdi Nedirryaaa ! Kafayımı Yediii !
Adamın Sorununa Bakyaa
Benim Sevgilim Cok Fazla Arkadaşı Var Ve Kafayı yiyorum Kıskanclıkdan adam arkadaşın olmadıgı icin Nediyorya Seni öpüp başına koymalıı..
kitap okuyabilirsin bu site de takilirsanda kafan dagilir
biraz kendi haline birak
Benimde cok arkadasım var fakat bu sefer o konusturmuyor hic biriyle bu erkekleri anlamak zor :) ona mecbur oldugunu sadece o oldugunu hissettirme kafanı mesgul edecek seyler bul zaten zaman gecer
Ben bu aralar yegenlerime örgü örüyorum kazak çeket yelek yeni hobim vakit nasıl geçiyor anlamıyorum bence deneyebilirsin:)
Cevap
5Cevap
aynı olay benimde başımda hatta geçen gün ikikız arkadaş edindim nereye gitsek onlarıda çağırsana diyo çaresizim bende :(
Asosyal olmak kötü birşey değil. Aykırı görüşlere sahip bir insanında çevresi yoktur.
Kusura bakma ama sevgilin tam bir gerizekaliymis benim sevgilim olsa cogu erkek gibi benden baska arkadasi olmasin isterim ne asosyalligi sacmalamasin
ks ye takıl zaman geçer
başkalarıyla konuşabilirsin
bilmem ki..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar