Konuştuğum kişi buluşalım demiyor hala ne yapmalıyım bunu sorgulamalı mıyım?

4 sene önce de konuşmuştuk ama buluşmadık tekrar istek atıp konuşmaya başladık 2 ay olacak buluşmadık. İlk zamanlar ben yoktum 3 hafta gibi geldim buluşma konusu 1-2 kere geçti ama hala gün belirleyip bi buluşma olmadı instadan konuşuyorduk numarayı bile ben istedim bi adım atmak icin sizce ne yapmalıyım?

Konuştuğum kişi buluşalım demiyor hala ne yapmalıyım bunu sorgulamalı mıyım?
Cevapla