Kadınlar, erkeklere hiç “çok yakışıklısın” demiyor mu?

Selammmss 😅

Kızlarla muhabbet ediyoruz, şu konuya takılı kaldık; şu yaşımıza geldik, karşı cinse böyle iltifat etmemişiz. “çok yakışıklısın” dememişiz hiç.

Kızlar iltifat etmekte zorlanıyor musunuz?
Beyler siz hiç karşı cinsten “çok yakışıklısın” iltifatı aldınız mı?

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Gönlüm seni beğenmiş, gözlerime laf düşer mi ulan!
Gönlüm seni beğenmiş, gözlerime laf düşer mi ulan!

#sosyetic

Geceniz güzel geçsin 🍻 cheeriooo
Geceniz güzel geçsin 🍻 cheeriooo
Kadınlar, erkeklere hiç “çok yakışıklısın” demiyor mu?
Cevapla