Genelde toplumumuzda olgunluk açısından erkeğin yaşının kadından büyük olmasının daha iyi olduğu söylenir.
Sizce kadın ve erkek arasındaki yaş farkı en fazla kaç olmalı? kendinizden yaşça büyük biriyle birlikte oldunuz mu daha önce?
Bizim kız arkadaşım ile aramızda 7 yaş var ve çok güzel bir ilişkimiz var çoğu zaman dengeleyen olgun taraf ben oluyorum ama bence bu ilişkiye ayrı bir güzellik katıyor.
Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? 🙂
Sizce kadın ve erkek arasındaki yaş farkı en fazla kaç olmalı? kendinizden yaşça büyük biriyle birlikte oldunuz mu daha önce?
Bizim kız arkadaşım ile aramızda 7 yaş var ve çok güzel bir ilişkimiz var çoğu zaman dengeleyen olgun taraf ben oluyorum ama bence bu ilişkiye ayrı bir güzellik katıyor.
Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? 🙂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar