Sizce ilişkide ideal yaş aralığı en fazla kaç yaş olmalı?

Genelde toplumumuzda olgunluk açısından erkeğin yaşının kadından büyük olmasının daha iyi olduğu söylenir.
Sizce kadın ve erkek arasındaki yaş farkı en fazla kaç olmalı? kendinizden yaşça büyük biriyle birlikte oldunuz mu daha önce?
Bizim kız arkadaşım ile aramızda 7 yaş var ve çok güzel bir ilişkimiz var çoğu zaman dengeleyen olgun taraf ben oluyorum ama bence bu ilişkiye ayrı bir güzellik katıyor.
Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? 🙂
Sizce ilişkide ideal yaş aralığı en fazla kaç yaş olmalı?
Cevapla