Kocamı en yakın arkadaşı ile bastım, sen sandım dedi. Sizce dalga mı geçiyor?

Merhabalar, ben 1 yıllık evliyim. Çok mutlu bir evliliğimiz var. 10 yıldır birbirimizi tanımamıza rağmen hâlâ beraber eğlenebiliyoruz. Ancak son zamanlarda kocam benimle zaman geçirmemeye başladı. İşten eve geliyor ve sadece oyun oynayıp uyuyor. İlk başta sorun etmedim fakat sonraları rahatsız oldum ve bir hafta önce bu konu yüzünden kavga ettik. Üç gün önce ise kocamın en yakın arkadaşını ziyarete gittik. Ben eşi ile kahve içip bu konu ile ilgili soru sorarken kocam bağırmaya, cırlamaya başladı. Biz de koşa koşa yanlarına gittik ki ne görelim. Kocam ile arkadaşı beraber yatıyorlar. Arkadaşın eşi o gece evi terk etti bana nasıl bunu layık görürsün diye. Ben de ertesi sabah kendime gelebildim anca. Kocama sorduğumda çok sarhoştum sen sandım dedim. Ne yapacağımı bilmiyorum, sizce kocam ciddi mi yoksa benimle dalga mı geçiyor? Koca adamı nasıl ben sandım anlayamadım.

Kocamı en yakın arkadaşı ile bastım, sen sandım dedi. Sizce dalga mı geçiyor?
Cevapla