Evli kadınların eşlerinden habersiz ayrı birikimi olması yanlış mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÜzülerek söylüyorum ama bence şu devirde kesinlikle olmalı…
İcap eder kocan çocuğun hasta olur para gerekir çıkarırsın ordan. Sorarsa nerden buldun diye, geçenlerde atmıştım 3-5 kenara lazım olur diye denebilir. Yalan değil neticede. Sonra yine biriktirmeye devam. Hiçbirimizin ne olacağı belli değil. Kimse boşanmak için evlenmiyor ama evlendikten sonra çok değişebiliyor insanlar. Kadının mali olarak korkularından ötürü zulüm gördüğü bir yere mahkum olması fikri beni çok üzüyor. Keşke herkesin imkanı olsa da terk edebilseler o evleri. Bu güvenceye ne yazık ki her birimizin ihtiyacı var. Yine de ihtiyaç duymamak temennisiyle..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence yanlış.
Niye karı-kocayız o zaman? Öğrendiğimde beni sarsar çünkü..
"Bana söyleyemeyecek kadar güvensiz biri miyim? Bana söyleseydi müsade etmeyecek biri miyim? Benden başka gizlediği neler var böyle bir şeyi gizlediğine göre?" gibi tonla sorular girer aklıma..
Ve muhtemelen hiçbir cevap da beni tatmin etmeyecektir..
Eşim benden ayrı hesap tutabilir mi? Evet, elbette.. Hatta sevinirim de tutumlu, emniyetli bir eşim olduğu için..
Ama benden gizlemesi şüphe sokar aramıza..
Evliliği bile yıkabilir..
00 Yorumla
+1 yılNe niyetle?
Meblaği bilmesi gerekmez ama yaptığı birikimin amacı ne? Birikim yaptığından haberdar olmali. Bir nevi sigorta gibi düşünmek lazım. Tabi bu birikim evlilik akdine zarar verecekse yanlış bir durum06 Yorumla
Soran+1 yılDünyanın binbir türlü hali var. Ayrılık, ölüm, ihanet her şey insanın başına gelebilecek şeyler. Böyle durumlarda sarsılmadan ayakta kalmak için.
- +1 yıl
Kazanc sana aitse ve eşin bundan rahatsızlık duynayacaksa tamam ama eşinin kazandığından kısıp kendine özel bir birikim yapman haksızlık ve eşinden habersiz yapmak ihanettir bence
Soran+1 yılHayır biriktirdiğim kendi kazancım bi de ailemin gönderdikleri.
- +1 yıl
Peki eşin bu kazancı sorguluyor mu? Nereden ne kadar kazandığını. Yani hesap verme gibi bir durum var mı?
Soran+1 yılHayır sorgulamaz hiçbir zaman.
- +1 yıl
O zaman ondan gizli yaptığın bir şey yok. Kendi özel alanın ama bu birikime güvenip evliliği hafife alma.
Evliligin sürmesi için mücadele etmekten kaçma kafi
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
41Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılNormal şartlarda evlenince her şey şeffaf olur ve olmalıdır ama öyle bir zamandayız ki evlilikler evcilik oyunu gibi olmuş bu yüzden kadınlar kendilerini garantiye alacak birikimi yapma gereği duyuyorlar ve haklılarda..
10 Yorumla yanlış değil kesinlikle olmalıi güvende hissetmek için
10 Yorumla
+1 yılYanlış değilde çakallık
https://youtu.be/jzZ8nVGAffo11 Yorumla- +1 yıl
Bunu arıyordum bende 😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirikim yapabilecek kadar para geçmiyor elime ihtiyac kadarini kurusu kurusuna veriri eger ki annemler felan destek cikarsa soylemem saklarım iki kurus parama bile goz diker cunku
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah kolaylık versin canım 😔
+1 yılBunu ancak bekar evli olmayan birisi sorabilir. Tabikide boyle birsey olmaz.
027 Yorumla
Soran+1 yılHemen gidip boşanayım o zaman bu soruyu sorabilmek için 😂
- +1 yıl
Bunu soyleyebilecegini biliyordum bosuna gulme😂, o halde esini sevmeyenler , evliligi ticaret gibi gorenler boyle soyler , evde sevgi saygi Varsa kimse kimseden gizli bjrsey yapmaz. Kocayi iplemeyen kadinlar boyle yapar. Kocami seviyorum oda beni seviyor demeyin , ee ozaman niye gizli is ceviriyon?
Soran+1 yılBugün seviyoruz evet o yüzden beraberiz zaten. Ama yarın ne olacağımız belli değil sonuçta hiçbir şeyin garantisi yok maalesef 😅
- +1 yıl
Tabi tabi bana anlatma yemezler kocum 😄
Soran+1 yılHaha neden yanlış bir şey mi sence söylediğim. Senin için yarının garantisi var mı😂
- +1 yıl
Lafi dolandiriyon ama cevap verim hadi, kimse icin garanti degil yarin , fakat gidecegin yolu simdiden niyet eder ve soylerin ve ona gore nasil gerektiriyorsa yasarsin gizli sakli yapmazsin, yarin olduki birseyler degisti , o zaman ona gore yolunu alir davranislarini ona gore yaparsin, oldumu toroman😂
Soran+1 yılHaha işte yarın bir şey olduğunda hemen yolunu çizebilmen için gerekli olan şey bu 😂😂 ya ayrıca az önce bir arkadaş cevabında baya aydınlatıcı bir şey söyledi ben onu atlamışım. Benim eşim zaten hiçbir zaman benim maaşımı ya da ailemden gelen destekleri sormadı ki. Bu durumda gizli olmuyor 😂 of komple sorum yanlış
- +1 yıl
Mutluysaniz kimseye bise demek dusmez ozaman, 😄 bosuna sormussun sanki soruyu.
Soran+1 yılTüh Allah beni bildiği gibi yapsın sabah sabah boşuna 35 kişiyi olmayan sorumla meşgul ettim 😂
- +1 yıl
Bak seeenn ben goygoy yapiyom sen beni gecmeye calisiyon 😄senii seniiiiiiii.
- +1 yıl
@Beyyza66 hakli haksiz durumunu gectim ya , mutlu olduklarini anlayinca bise demeye gerek kalmiyacagini anladim. Ama genede gizlilik iyi bisey degil
Soran+1 yıl@Beyyza66 sadece evlilikte değil her alanda yarını düşünmek gerekiyor bence.
- +1 yıl
Bak simdi gene mevzuyu karistiriyorsun soran 😄, konu siz siniz ama baska alanlar degil , konudan sapmiyalim lutfen, ayni siyasetciler gibisin 😂
Soran+1 yılPolitik olmak iyidir. Her zaman hayat kurtarır 😂
- +1 yıl
😂Kacmak iyidir, herzaman hayat kurtarir demiyorda , neyse sohbetin guzeldi toroman gorusuruz
Soran+1 yılTeşekkürler 😂
Hafta sonun bol eğlenceli olsun 🌺- +1 yıl
Tesekkurler , seninki daha cok eglenceli olsun , ama ben derim ki burada bitmesin sohbetimiz
- +1 yıl
@Beyyza66 herkesi kendin gibi ozelden kotu seyler konusacak sanma , burada konusmakla ozelde konusmanin farki , sadece muhabbeti guzel insani kaybetmemek, KS ye girince adam akilli biriyle selamlasmak icin bir teklif verdim kavul eder etmez ona kalmis sanane?
Soran+1 yıl@Beyyza66 yavrum hadi koş bir meditasyona falan git. Bu kadar gerginlik bu genç yaşa çok fazla. Hadi kuzum benim 😂
- +1 yıl
Ogrenecek ablasi zamanla ogrenecek, kavga etmeden karsit goruslu kisilerle duzgun konusarak sinirlenmeden fikjr alip vermesini orta yolu bulmasini ogrenecek , ama bu uzun surecek
- +1 yıl
Ayrica teklifimin cevabini alamadim daha?
- +1 yıl
@Beyyza66 yav he he
+1 yılEşi hayirsizsa para tutamiyorsa laf yok
Ama normal bir evlilikse sır saklarsa
Büyük saygısızlık00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBunu kocanız yaptığında ne hissederdiniz? Doğru veya yanlış ne hissettiğinizle alakalı.
06 Yorumla
Soran+1 yılYani evin ve benim ihtiyaçlarımdan kesip birikim yaparsa sıkıntı
- +1 yıl
Siz hangi parayla birikim yapacaksınız? Siz de kocanızın veya evin ihtiyaçlarından kısarak yapacaksınız. Neden siz gizli birikim yapıyorsunuz diye kocanız istediği şeyleri ertelemek zorunda kalsın?
Soran+1 yılYani kendi tercihi. Evlendiğimiz günden itibaren evin ve benim bütün ihtiyaçlarımı her zaman kendisi karşılamak istedi ve bu konuda anlaşarak evlendik zaten.
- +1 yıl
Evden çalışın efendim. Kimseyle yüzyüze olmak zorunda değilsiniz. O erkeklik görevi olduğunu düşündüğü şeyi yaparken siz de söğüşlemiş olacaksınız. Karar size kalmış tabiki. Ben doğru bulmuyorum. Birikim aile ortamında birlikte yapılır. İleride ya boşanırsak ben ne olurum gibi planlarla kişisel güvence sağlanmaz.
Soran+1 yılBen zaten kendim çalışıyorum ki evlendiğim günden beri.
- +1 yıl
Evlilik, aile müessesesinde kişisel çıkarlar için hareket edilmesini doğru bulmuyorum. Gizli gizli para biriktirmek, gizli gizli biriyle görüşmekten farksız benim için. Gizli yapılan her şey öyle. Yapıp da keyif alan insanlara da saygım sonsuz herkesin kendi hayatı.
+1 yılbirikim yapması güzel ama gizli harcaması hoş olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılYok onu harcamıyorum zaten hiç
- +1 yıl
o zaman tebrik ediyorum eşim bu şekilde 1 ev aldı inan bana
Eşin malsa yap.
Aynı kafada iseniz beraber birikim yapın.
00 Yorumla
+1 yılKonuşulur ama gizli iş yapılmaz objektif olunması gerekiyor iki tarafında
00 YorumlaEşlerin birbirinden gizli ne olursa olsun yapması yanlış
00 Yorumla
+1 yılevlilerin birbirinden maddi ya da manevi bir şeyler saklaması yanlış
00 Yorumla
+1 yılBence doğru erkeklere güvenilmez. Bir gün tekmeyi atar kaçar aman diyim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yıleğer sadece kendi için yapıyorsa yanlış ama ailesi için yapıyorsa gayet mantıklı
00 Yorumla
+1 yılHAYIR YANLIŞ DEĞİL KADININDA BİRAZCIK GÜCÜ OLMALI ÖLÜM VAR KALIM VAR VS VS
00 YorumlaBenimkinin ayrı birikimi varmış miktarını bilmiyorum
00 Yorumla
+1 yılGayet normal bir şey bence acil bir durumda çıkarıp durumu kurtarabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılşimdi ne yazık ki bende evliyim öncelikle boyle baaşlamak istedim :D amacın ne gizli birikim için bu çpok onemlı?
027 Yorumla
Soran+1 yılDünyanın binbir türlü hali var. Ayrılık, ölüm, ihanet her şey insanın başına gelebilecek şeyler. Böyle durumlarda sarsılmadan ayakta kalmak için.
Cevap sahibi+1 yılşu an yanına gelip elini sıkıp seni tebrik etmek istedim :)
Cevap sahibi+1 yılçocuk var mı?
Soran+1 yılYok hayır
Cevap sahibi+1 yılanladım hayırlısı
Cevap sahibi+1 yılseverek mi evlendınız
Cevap sahibi+1 yılçok konusmuyorum dımı :D
Soran+1 yılEvet severek evlendik
Cevap sahibi+1 yılpekala bende evliyim ama aşk maşk bişi kalmadı ona karşı tutumunuz nasıl?
Cevap sahibi+1 yılyani hala ilk günkü kadar seviyormjusunuz
Soran+1 yılYani şimdi her şey ilk günkü gibi olmuyor hiçbir zaman. Ama sevgi, saygı olunca bi de ortak zaman geçirip eğlenebileceğiniz alanlar yaratılınca bir şekilde devam ediyor.
Cevap sahibi+1 yılharika bi cevap :)
Cevap sahibi+1 yılpekala kaç yıllık evlisiniz?
Soran+1 yıl4
Cevap sahibi+1 yılanladım..
Cevap sahibi+1 yılnerede yasıyorsunuz?
Soran+1 yılİstanbul
Cevap sahibi+1 yılne güzel bende öyle :)
Cevap sahibi+1 yılçok konusmıuyorum dimi hep soruyorum ama
Soran+1 yılNeden soruyorsun 😅
Cevap sahibi+1 yılbilmem merak ettim işte :) halbuki kimseye nerede yasıyorsun diye hiç sormadım ama sanırım sordugun soruyu evlilik ile alakalı olunca bende evlilikten çok çekince :D ondan sanırım
Cevap sahibi+1 yılhayır rahatsız oluyorsan hemen giderim bak şimdi :D
Soran+1 yılSen madem çok çekiyorsun neden hala evlisin 😂
Cevap sahibi+1 yılohoo hangısınden başliyim bilemedim :D
Cevap sahibi+1 yılyanlış anlamazsan özele geçsek bu senı rahatsız etmez umarım?_
Cevap sahibi+1 yılgizliden çıktım ama umarım sizi üzücek ya da kırıcak bişi söylemedim?
Cevap sahibi+1 yılsiz böyle bişi yazmayınca üzüldüm açıkcası kendımı kotu hıssettım size yanlış aksettiğim bişi mi oldu yani özele geçmek elbette zorunda değilsiniz sadece ailevi konular olarak nitelendirip istedim bunu istemezseniz hayır yazmanız yeterli saygı duyarım...
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılDeğil tabii ki. Çünkü dünya hali, ne olur ne olmaz her an nakite ihtiyaç olabilir.👍
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Valla iyi bir boşanma avukatı için en az 40-50 bin TL gerekiyor. Onlar biriktirmeyecekte ben mi biriktireceğim 😂
00 Yorumla
+1 yılDoğru bence.. eşi paranın kıymetini bilmiyorsa ne yapsin kadın
00 Yorumla
+1 yılEğer eşi cimriyse normal.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil
+1 yılO birimi nasıl ve neyle yaptlgl önemli
05 Yorumla
Soran+1 yılÇalışarak. Bi de babam her zaman gönderir.
- +1 yıl
Birikim yapmanız güzel bir şey ama eşiniz sıkıştığı zaman ya da parasal yönlendir ihtiyacı olduğu yönde siz de ona destek olursanız sorun yok bence sonuçta size bakan sizinle ilgilenen bir eşiniz var
Soran+1 yılSıkışmıyor o hiç ya. Sıkışacak gibi olsa zaten hemen ailesi devreye girer 😅
- +1 yıl
Ozaman mantıklı yapmak bence
- +1 yıl
Ne var ki zor degil eşin yüz lira veryosa 50 yi sakla 2 kilo degilde 1 kilo meyve al eve cocukta yoksa 2 kisiyle kolay birikirr 🙄
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılyanlış değil bu adamlara güvenilmez
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok doğru be mantıklı
00 Yorumla
+1 yılZor gunler icin saklaniyosa mantikli bnce
00 YorumlaYanlis. Es ile arasinda gizli saklilik olmaz
00 Yorumla
+1 yılBelli bir miktar olmalı bence zor durumlar için
00 Yorumla
+1 yılyanlış değil biriktir
00 Yorumla
+1 yılZaman gelir devran döner lazım olur.
00 YorumlaYanlış değil de haberli olsa daha olur tabi ki...
00 Yorumla
+1 yılEşi savurgansa tutumlu değilse biriktirebilir
00 Yorumla
+1 yılBi nebze sigorta gibi
01 Yorumla- +1 yıl
cok güzelsin
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEşinizin cimri olması mı sizi buna teşvik ediyor?
01 Yorumla
Soran+1 yılYok eşim hiç cimri değildir. Harcadığım paralara hiçbir zaman takılmaz
Gizli Üye(30-35)+1 yılDogru zor zaman için
00 Yorumla
+1 yılEşlerinden çalıyorsa evet yanlış
015 Yorumla
Soran+1 yılYoo kendi kazandığım paralar. Onun paralarını direkt harcarım biriktirmem.
- +1 yıl
O zaman sıkıntı yok onun kazancı da eve yetiyorsa
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun
Soran+1 yılİnsan kaynakları uzmanıyım
- +1 yıl
Ne kadar alıyorsun
Soran+1 yıl12 k
- +1 yıl
Altına mı yatırım yapıyorsun 😊
Soran+1 yılEskiden Euro alıyordum artık altın
- +1 yıl
Bende sabah sabah paranın kokusunu aldım zaten 😊
Soran+1 yıl😂
- +1 yıl
Sana da borç kokusu geldi mi 😊
Soran+1 yılYok covitten sonra koku falan gelmiyor artık bana 😂
- +1 yıl
Sende mi geçirdin
Soran+1 yılOoo 3-4 kez hemde
- +1 yıl
Sizden hic gitmemiş 😊
Yoo süper valla ögrendimmi kendime araba alırım😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılCaiz degil
00 Yorumla yanlış
00 YorumlaEşe göre değişir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılDeğil...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış
00 Yorumla
+1 yılYanlış.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılDeyil
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. Eşlerinden mi?
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapabildin mi?
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılNe kadar
Soran+1 yılHatrı sayılır bir miktar diyelim
Cevap sahibi+1 yılOoo oda iyi eski eşim yapmıştı :) küçük kahvaltı salonu açmış şimdi :)
Soran+1 yılHah işte dünyanın binbir türlü hali var sonuçta. Bu yüzden kenara koyuyorum ben de 😂
Cevap sahibi+1 yıl😃 erkek icin feleğin saplağı 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılEsin senden habersiz yapsa?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyanlış tabi evli kadınlar istekli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBilmem sence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Olmalı bence.
00 Yorumla
+1 yılYanlış değil güvence
10 Yorumla
+1 yıldeğill
00 YorumlaYok yanış değil
00 Yorumla
+1 yılDuruma göre degişir
00 YorumlaYapılabilir
00 Yorumlayanlıs
00 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evli kadınların eşlerinden habersiz ayrı birikimi olması yanlış mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer