Sevgilim doğum günüm icin ala ala bir kolye almis cok sıradan değil mi?

o kolyeleri ben kız arkadaşlarıma alıyorum o kadar sıradan yani insan biraz paraya kıyar ya ben böyle hediye alırken ederken ise yarar düzgün şeyler almaya çalışırım hep üstüne düşünmemiş bile moralim bozuldu haksız mıyım kızlar kolye nedir ya millet neler neler alıyor ediyor başka zamanlarda bu daha ilk defa doğum günümde birsey aldı ne bileyim bir çorap bile mutlu eder ara ara hediye alması gerekmez mi

Güncellemeler
+1 yıl
Ya ben maddiyatinda değilim sıradan diyorum sıradan mesela çorap alırdı tatlı tatlı bir tişört alırdı belki bir bileklik alırdı bunlar kutuya koyardı not yazardı bunlar çok tutacak şeyler değil maddi durumu iyi
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelllll
Sevgilim doğum günüm icin ala ala bir kolye almis cok sıradan değil mi?
Cevapla