Güçsüz değil, insan olup duygularım olduğunun anlamına gelir…?

Geçen sene canımdan çok sevdiğim erkek arkadaşım vardı terk etti bir hafta sonra nişanlandı, etimden et koptu. Daha sonra hayatıma birini almaya çalıştım ama olmadı onunla da ve içimde yarım kalan konuşmanın vermiş olduğu üzüntü var içimi kemiren pişmanlıklar var. Oda şu an evleniyor gözümün önünde.. aynı iş yerindeyiz ara ara gidip geliyor ama o.. çok canım yanıyor hala onu görünce ve şu an kimse yok hayatımda kimseyle tanışmıyorum bile içim kırık, buruk kalbimi hissetmiyorum. İnsani olarak kendimi çok yalnız hissediyorum sevgiye ihtiyacım var ama kimse yok çevremde ve inanın bu satırları ağlayarak yazıyorum neden hep aynı olaylar başıma gelmek zorunda.. bir kalp ne kadar buruk olabilirse o kadar buruk ve paramparçayım.. takıntılı biriyim nasıl kurtulucam bundan. Hayatıma biri girse istediğim kriterlerde sevebilirim evet kendimi kapatmıyorum ama şu sıralar istiyorum bir omza yaslanmak istiyorum tek başıma çok yoruldum bu hayattan…………….
Güçsüz değil, insan olup duygularım olduğunun anlamına gelir…?
Cevapla