Arkadaşlar bi kızın arkasından yürüdügüm zaman rahatsız oluyorum durduk yere bağırır sapık diye korkuyorum kimler böyle ?

Özellikle akşamları kızla yolda yürümekten korkarım arkasindaysam yol değiştiririm hiç önüne geçmeye felan çalışmam düşünsenize bağırsa üstünü başını yirtsa sapık beni taciz ediyor takip ediyor diye adami oraya gömerler zaten millet embesil kıza yaranmak için her şeyi yaparlar sizde böyle misiniz

Arkadaşlar bi kızın arkasından yürüdügüm zaman rahatsız oluyorum durduk yere bağırır sapık diye korkuyorum kimler böyle ?
Cevapla