Önden güzel ama yan profili o kadar güzel olmayan bi kızla buluşsanız ne düşünürsünüz?

önden güzelim ama burnumu beğenmiyorum aşırı kötü drğil ama kemer var hafif, ve çok küçük değil. internetten buluşucağım kişi beni fotolardan sadece önden gördü, buluşmaktan çok korkuyorum beğenmez diye:((

(buluşucağım kişi öylesine biri değil bayadır konuştuğum biri birbirimizi seviyoruz) sevdiği için o kadar kötü görünmez mi acaba ona 😭😭

Önden güzel ama yan profili o kadar güzel olmayan bi kızla buluşsanız ne düşünürsünüz?
Cevapla