Soğuk davranan sevgiliye sövdüm, hala da sinirliyim. İyi mi yapmışım?

Defalarca uyarıyorum 3 gündür bak sana sıcak yaklaşınca bana soğuk yapma bi güler yüze muhtaç bırakmazsam adam değilim diye. 1,2,3,4 derken iyice uzadı.

Sabah güzelce Günaydın güzelim yazmışım Sanada dedi geri herkesten sil yaptım mesajına 2 dk en geç cevap verme sürem "Geç yazıyorsun" dedi

En son sinir krizi geçirdim telefonda bianda patladım Lan seni ayrı tribini ayrı yedi ceddini membahını ayrı s**erim a**na kodum kezbanı delirtme lan beni huzur vermiceksen kaybol git zaten binton dert var bana yanımda olan destek olan yüzü gülen kadın lazım sen olsanda olur olmasanda dedim kapadım hala sinirden titriyorum normalde bi kadına asla sovmem ama patladım

Soğuk davranan sevgiliye sövdüm, hala da sinirliyim. İyi mi yapmışım?
Cevapla