Çirkin ve kısa boylu erkeklerin kızlara yürümesinden rahatsız olan bir ben miyim?

Çirkin ve kısa erkeklerden bilhassa kısa erkeklerden çok rahatsızım. Adamlarda tip yok boy yok onlarla sevgili olmamızı bekliyorlar. Hadi çirkin erkek 1.90 ve üzeri olunca çekilir biraz ama kısa erkek... Brad Pitt gibi tipi olmadığı sürece çekilmiyor 1.80 altı erkekler. Sizce de haklı mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Kısa çirkin erkekler sinirlendiniz ama acı gerçekler üzgünüm ama sizin elenmeniz gerek. Ne yapalım hayat zalim.
Çirkin ve kısa boylu erkeklerin kızlara yürümesinden rahatsız olan bir ben miyim?
Cevapla