Arkadaşlar eşime nasıl destek çıkabilirim? Benim kendi duygularımın korkularımın önüne nasıl geçebilirim?

Esim 2 senedir bir sirkette calisiyordu ceo yardimcisiydi.. firma arabaso falan var bu arada esim 27.. asil meslegi IT uzmani.. ama son iki senedir sirket pazarlamasi oranin prosetürsünü yapiyordu.. umdugu gibi olmadi.. yapamadi.. iki ay önce patron esime dediki ekonomi kris malum.. seni ekimde cikarmaliyim.: esim zaten son aydir bikmisti o kadar cok zamanini gücünü herseyini o sirkette adamisti… patronda biliyordu.. ama is yeri hic iyi gitmiyor.. müsteride cok az olmaya basladi.. esimlede konustum bana dediki eski is alanina dönecegim IT üzeri ama serbest meslek orada daha iyidim.. benim alanim ver IT ölünmez bir meslek yani ITsiz ekonomi olmaz hic birsey olmaz.. bugün patronu aradi cok kötüyüm bu ayin sonunda cik.. esimde simdi mutsuz kendisni yetersiz hissediyor.. yapamadi diye.. ama aslinda zaten ekimde cikacagini biliyordu ama bugpn ani cikisni aldi… esimde pazarlamada mutsuzdu.. ama simdi ego yapiyor ben degil o beni birakti.. cok ani oldu.. calisanlar nedicek vs… daha nasil yardimci olabilirom esime?

Arkadaşlar eşime nasıl destek çıkabilirim? Benim kendi duygularımın korkularımın önüne nasıl geçebilirim?
Cevapla