İyi kötü herseyi yaşadınız ve ilişkinizi bitirme kararı aldınız.
Biten ilişkinin ardından "arkadaş kalalım" diyen eski sevgilini onaylar mısın?

İyi kötü herseyi yaşadınız ve ilişkinizi bitirme kararı aldınız.
Biten ilişkinin ardından "arkadaş kalalım" diyen eski sevgilini onaylar mısın?

Bu cok sik raslanilicak bir durum degildir, ozellikle bizim gibi kin, öc alma duygusu agir topluluklarda neredeyse hic olmaz.
Aksine avrupa toplumunda oldukca sik gorulur, birbirine dertlerini anlatip, mutluluklerini paylasip arkadas kalan cok eski es, eski sevgili var cevremde ama ben onlardan biri olamam. Eskisine kotu davranmam, hakkinda kotu konusmam, onu rahatsiz edecek, keyfini kaciracak bir seyi bile isteye yapmam ama arkadas da kalamam.
Ama bizimkilerde bi "storyden laf sokma sanati" var ki dillere destan, mubarekler sanki universitede bolumu barmista hepsi birincilikle mezun olmus gibi laf sokuyorlar...
Hadi gel bunlara "arkadas kalabiliriz" de :D
canın cehenneme der suratına da dönüpte bir daha bakmam yahu keydimizden mi ayrıldık biz bu kızla rahatlık bi yerimize mi batıyo du bi sebebi vardı dimi ayrılmamızın kaldı ki arkadaş kalıp napalım sırada ki ciğeri beş para etmez erkek müsveddesinin bi zamanlar bizim olanla el elle kol kola mı izleyelim
bu ilişkiyi kim bitirmiş , kım daha çok sevmiş, mecburiyet mı var bu detaylara göre farklı cevaplar verılebılrı ki ; çok seviyoruz ama ayrılalım arkadaş kalalım teklifi geldi o kişiyle başka türlü iletişime geçilemeyecekse bu teklif ağlaya ağlaya kabul edilir
Bunu sadece hiç sevmemiş biri söyleyebilir. İlişki boyunca sevip aşık olan biri ayrılırken arkadaş kalmayı teklif edemez bana göre. Gitsin başka arkadaş bulsun.
Cevap
47Cevap
Evet onaylarım
Hayır biten ilişki bütünüyle biter. Bir daha dönmem
zamanında aşkım diye seslendiğim kıza şimdi naber la diyip yeni sevgilisi ile arasını yapmak istemem
Düşman olacak bir durum yok ama, arkadaş kalacak gibi bir tat da olmuyor.
Elbette selâm sabah olabilir.
Durum ise yaşanılanların kalitesine göre değişir.
Onaylamam arkadas kalmak istiyorsa kesin sora geri deneyelim diyecek karsiyim o yuzden. Exle arkadas kalinmiyor.
İlişki başlamadan, arkadaş kalalım diyene mecazen"nah hadi by "dedim. Alay mı ediyorsun dedim.
İlişkiyle beraber her şey bitsin isterdim hep, arkadaş kalalım dedi. Kabul ettim. Kendisini iyi hissedince de bırakıp gitti.
Eğer flörtse Gülşen'in dediği gibi arkadaş kalabiliriz ama uzaktan bir arkadaş olur. Sevgiliyse asla, ondan ne dost ne düşman olur.
Bu konuda sadece bir kişiyle arkadaş kalmak istedim. Karşımdaki istemezse elbette çok güzel de uzaklaşmasını bilirim.
Bırak arkadaş kalmayı imkan olsa onun yaşadığı ülkede bile yaşamam...
Valla ben güzel kardeşim değilim kimse ksura bakmasın
Biten bir ilişkinin sonunda arkadaş felan kalınmaz, güle güle derim
Duygularım varsa kalamam. Bitmişse kalırım.
biz f/b severiz. iş ya da ortamlarda denk gelıyoruz . sohbetımızı ederız neden küs olalım .
Arkadas degıldık kı arkadas kalalım , bitti bu hıkaye hadı eyvallah der gecerım.
Ben şahsen onaylarim karşımdaki kişi raziysa duruma neden olmasın
O kavga etmeden ayrılmanın bir yoludur. Yoksa kimse kimseyi aramaz yani
Sevmeyen kişi arkadaş kalmak ister seven zaten arkadaş kalamaz… onaylamam kararım net ilişkim bittiyse dostluğumda biter.
Şimdiye kadar ayrılıp arkadaş kalmadığım tek bir insan oldu.
Biten bir ilişkiyi niye sürdüreyim ya daha iyisini bulmasam bitmezdi zaten daha iyisi varken de aklıma eskisi gelmez
Bittiyse tam bitsin arkadaş kalmak manasız ilişkiyi yürütmeyip arkadaşlığı yürüymek dahada saçma
Arkadaşlılarımı, eski sevgililerimden kurmam. Yolun açık olsun.
Düşünüyorum, düşündüm, 1 salise sürmedi. Sonsuz. kere Hayır.
Arkadaştan sevgili belki olur ama sevgiliden arkadaş olmaz.
insan arkadaşını becerir mi diye sormazlar mı :D
Onaylamam eski olmuşssa işim olmaz
Olmaz. Yaşanmışlık var sonuçta
Hayır o ne sacmalik
Kişiye ve şartlara göre değişir tabi
, kizdan arkadas olmaz
Onaylayamam kıskanırım biliyorum kendimi.
Duyguların nötr ise belki ama sanmıyorum
Nasıl istersen derim…
Eğer cinsellik yaşandıysa mümkün değil bu.
Hayır cehennemin dibine kadar yolu var Allaha yakın benden uzak dursun okadar güvenimi boşa çıkardı
Eski sevgiliyle arkadaş kalma durumu olamaz çünkü yeni bir ilişki yaptığında bu sorun olur yeni ilişkindeki kişi için ve sonuçta bir şeyler yaşanıyor yani
arkadaş kalinmiyor
Hayır onaylamam
Hayır.
Ben onayladım sorun yok mesafeyi bpzmadığı sürece
Onaylamam
kesinlikle hayır olmaz
Hayır
Yog onaylamam
Onaylamam
Bi de onunla mı uğraşcam
Hayır, daha da düşer gözümden
O kendine sevgili değil enayi arıyor resmen
Ağzına verdiğin insanla nasıl arkadaş kalacaksın?
Olur niye olmasın
Yanii nasıl ayrıldığımıza göre değişir
Olamazki istersende
Katiyen onaylamam
Hayirrr
Duygusal birisi için mümkün değil
Hayır...
Evet çoğu ile arkadasim hala
Arkadaş kalmak zor
onaylarım arada git gel iyi olur
Ex ten next olmaz xjsjsj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?