Aynı şekilde bende böyle bir fotoğraf çektirsem benim hislerimi anlar mı sizce?

4 yıllık sevgilim beraber büyüdüğü kız komşusuyla yanyana sarılıp fotoğraf çekilmiş. Kızla arasında 2-3 yaş var. Bu durum beni çok rahatsız etti. Ayrıldım. Şimdi de o kızı sileceğini ve bir daha konuşmayacağını söylüyor. Bir yanım çok bencilsin diyor, bir yanım neden kendine bu eziyeti çektirmek zorundasın diyor? Bu durum beni rahatsız ediyor, çok doğru. Ama kimsenin hayatına da engel olamam. Ne yapıcam bilmiyorum. Alt alta oturuyorlar o kızın sürekli onlara gittiğini biliyorum daha da deliriyorum. Bu durumu aynı şekilde ben yapsam kıskanır mıydın diyorum "hayır" diye cevap veriyor. Aynı şekilde bende böyle bir fotoğraf çektirsem benim hislerimi anlar mı sizce? Bana tavsiye verir misiniz..

Aynı şekilde bende böyle bir fotoğraf çektirsem benim hislerimi anlar mı sizce?
Cevapla