Popo yanaklarının üstü tüm çatlak. İğrenç mi gelir erkeklere.
Bebek gibi popom yok. Bu yüzden evlenmeye korkuyorum 😭
Popo yanaklarının üstü tüm çatlak. İğrenç mi gelir erkeklere.
Bebek gibi popom yok. Bu yüzden evlenmeye korkuyorum 😭
Alttaki çoğu bayan saçma sapan görüş yazmış. boş ver. Aba zan erkek için sorun olmaz. Fakat görselde düşkün, zengin çapkın erkek tantana yapabilir. Hakiki zeytinyağı cilde çok iyi gelir. Şaka değil. İstersen dene..
Cevap
18Cevap
çatlak kremi diye bir şey var bacım
ayrıca alttaki agresif pembeliye bir not:
regl olduysan buraya kusma balım. yat uzan dinlen. bitki çayı falan iç. sağa sola saldırma
İşe yaramiyor onlar denedim.
ani kilo alıp verdin mi?
Ergenlikte oldu küçükken
vardır çözümü inan. yeter ki doğru teşhis konulsun
Aşırılık yoksa bir şey olmaz çatlak boyutuna göre değişir..
Bebeksi popo sevmem açıkçası. İzler daha çekici yapıyor bence.
İnşallah bu konuda senin gibi düşünen biri olur evlendigim kişi
Kısmet, yaşayıp göreceksiniz artık.
bir şey olmaz ya ztn bu devirdeki erkekler nefes alsın yeter diyor takma
Hiç oylle değiller. He yer kusursuz kadın dolu
evet maalesef kötü
😭😭 aldatilir mi bu sebepten
bişey olmaz kimse manken değil zaten
Herkes kendi poposuna baksın aşko
poponun üstünü nerden görüyorsun abi :D
Ben beğeniyorum o görüntüyü.
umrumda değil hiç erkekler şahsen
Valla çoksa evet kötü bir şey
Evet çok 😭😭😭😭
Evlenmeye nşye korkuyın
Beğenmez soğursa diye
Onun için evleniyosa evlenmesin daha iyi
erkekler çatlağa patlağa bakmazlar
Isırılmalık bi popon varsa catlak umrumda olmaz
görüntüden çok arzu önemli
popo olsun yeter o tipsizlere
Ben o çatlakları seviyorum hatta
Biraz kötü tabi
Neden soğusın
yokbeee
Tövbe yarabbim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?