Flörtüm " Esmerler iyidir, sen çay servisi yap." dedi. Napayim sizce?

Bana gerçekten mükemmel davrandı başlarda. İlgiliydi, daddy issuesim olabileceğini söylemişti, onun sayesinde fark etmiştim hatta. Son zamanlarda manyak gibi kızları takip etmeye başladı. Soğudu, konuşmayı azalttı. Ve yine bi anda manyak ilgili oldu. Deli gibi konuştuk. 215 DAKİKA KONUŞTUK, KAPATTIRMADI. Geçen gün storye "Esmersen güzelsin" diye yazı yazıp bi kızla sarmaş dolaş fotoğraf paylaştı. Bipolar gibi davranıyorsun, amacın ne dediğimde "Ezik sarışının tekisin, kız dediğin minyon olur, esmerler varken sen çayımızıı doldurursun." dedi. 2 gün olmadan "Sarışın Güzelim" şarkısını paylaşıp, özür diledi. Amacı sıcak-soğukla bağlamak istemesi farkındayım. En azından altta kalmak istemiyorum ne yapayım sizce?

Flörtüm " Esmerler iyidir, sen çay servisi yap." dedi. Napayim sizce?
Cevapla