İlk buluşmadan korktuğum için hiç ilişkim olmuyor doğru düzgün?

Ben zaten biraz muhafazakarım yani buluşma olacaksa 3. Kişi falan olsun yanımızda kafasındayım ama sosyal medyadan konuştuğum kişi bazen yol yapıyor hadi canım sıkıldı şuraya gidelim diyor beni de gaza getiriyor falan. Ama ben aşırı korkuyorum basit bir cafeye gitsek bile aşırı kasarım etrafımızda ki herkes bize bakıyor gibi hissederim rahat olamıyorum asla. 22 yaşındayım artık olsun istiyorum bu korkumu yenmek istiyorum olmuyor:(( aynı şehirde olmamıza rağmen 2 aydır sanaldan konuşuyoruz

İlk buluşmadan korktuğum için hiç ilişkim olmuyor doğru düzgün?
Cevapla