Kızlara yürürken çekiniyorum. Ölçüyü nasıl tutturmak lazım?

Abaza gibi gözükmek istemiyorum. Değilim de zaten. Tanımadığım birisine iltifat etmek veya samimi şeyler yazmak çok zor geliyor bu konuda resmi kalıyorum. Ne düşünüyorsunuz

Kızlara yürürken çekiniyorum. Ölçüyü nasıl tutturmak lazım?
Cevapla