Kaçan kovalanır , hevesli olma , duygularını belli etme ! Neden bunlara maruz kalmak zorundayız?

Görüştüğüm kişi ile aramda henüz kırılmayan sert bir kabuk var. Yani evlenmeyi düşünüyoruz ama karşımdaki insana canım bile diyemiyorum çünkü çevremdeki insanlar 'öyle deme , henüz adı konmadı , mesafeli ol." diyorlar. Sanki mesafeli olmak daha da uzaklaştırıyor bizi ya da bana öyle geliyor bilemiyorum.

Az önce telefonu elime aldım ve aramızdaki ciddiyeti bozalim dedim. Ne yapalım, dedi. Ben de dedim ki sana masal anlatayım olur mu?( Aklıma başka bir şey gelmedi ) O da olur dedi. Birazdan arayacak ve konuşacağız. Yanlış mı yapıyorum? Onun mu gelmesini beklemeliyim?

Kaçan kovalanır , hevesli olma , duygularını belli etme ! Neden bunlara maruz kalmak zorundayız?
Cevapla