Resim , ses kaydı , günlük , yazışma gibi özel şeyleriniz istemeden birinin eline geçti mi
geçenler ne yaptı :)
Bol Polemik Bekliyorum :D
Resim , ses kaydı , günlük , yazışma gibi özel şeyleriniz istemeden birinin eline geçti mi
geçenler ne yaptı :)
Bol Polemik Bekliyorum :D
Çocukken ilkokul arkadaşım için ben onu seviyorum yazmıştım. Annem gördü ya la sjsjs
O zaman kötü ama şimdi ne güzel diyebilirsin daha kötüsü lazım bize :)
Biri okur kaygısıyla yazdığı notları yakan biriyim. Şükür yaşamadım
Gelmez umarım başınıza :)
Cevap
1Cevap
Hiç öyle bir şey başıma gelmedi.
gelmemesi dileği ile...
Teşekkürler
Hiç geçmedi
kardeşim performansın düşük ben böyle beklemiyordum seni kendini göster bu sorunun yıldızı sen olabilirsin diye düşünmüştüm :)
Uykum gelmeye başladı abi ondan :)
kardeşim git yüzüne su çarp dünya devlerinin önünde rezil etme bizi güveniyorum sana :D
Tamamdır toparlanırım :D
bekliyoruz şovunu :D
Yaptığım dedikodunun ses kaydı gitmemesi gereken bir yere gitmişti. Tabi ki çok fazla umursamadım. Kavga çıktı ama uğraşmadım
üstüne düştükçe tehdit ediyorlar en iyisi bende öyle yaptım halam hala konuşur umursamam :D
Hiç öyle bir anım olmadı
Hiç bişey yapmam bişey olucaksa olur zaten zorlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar