Sanirim utangacligim yuzunden hep yalniz kalicam 😂 guzel bir kizim mesela yolda yururken veya bir ortamdayken erkeklerin dikkatini cektigimi biliyorum surekli bakiyorlar bir mesaj bekliyorlar ama ben utanip direk kafami ceviriyorum ya da direk kafami one egiyorum gelmelerini de istiyorum ama iste elimde olmadan sacmaliyorum. Bunu yenmek icin ne yapmam lazm
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Gerçekten güzel olsan zaten sana gelip yanaşırlardı, demek ki güzel değilsin.
bazilari o kadar guzel olur ki kimse yanina gidip konusmaya cesaret edemez 😽
Geliyorlar. Ama ben utanip kaciyorum da 😂😂😂 en son eski sevgilim ben sana bakinca sen hep kaciyordun diyordu
@cornelias konuşuyorlar baya, gerçekten güzel olanların yanına gidip yanaşıyorlar.
kız yüz vermiyormus, yüz verse yanasirlardi tabi ki
@cornelias yüz vermesede yanaşıyorlar, ortamlarda dolu öyle tipler.
tamam demek ona o tarz tipler denk gelmemis, guzel degilsin diyemezsin hicbir bilgin olmadan
Evet zorlayanlar oluyor ama ben o tarz erkeklerden bahsetmiyorum onlar benim gozumde abaza kismina giriyor
Evime kadar takip eden oldu bu benim gozumde normal bir erkek degil ki. Ben kibar ve efendi tiplerden bahsediyorum
@cornelias ya beni daha gormedi direk guzel degilsin demesi hos degil ama ona gore direk gidip zorlayan erkek normal heralde. insan once bir karsi tarafi kontrol eder emin olduktan sonra gider
Haklısın evet, profilin gizli olduğu için aklımda direkt çirkin kız profili oluştu. Çünkü ben güzelim diyip gizli profil yapanlar genelde çirkin oluyor.
yuzune emoji koyan biri olarak baskasina cirkin deme hakkin yok tskler
Anladim on yargili yaklasip yaklasmamak senin tercihin bunda beni etkileyen birsey yok. Ben sadece kendimi guzel buluyorum cevrem de oyle ama utangacligim yuzunden insanlardan kaciyorum bana gelenlerden de oyle. Her gelenle de cikmak istemiyorum benim de hoslamdigim begendigim biri olmali ve abaza olmamali. Ve o ortamda begendigim biri olunca daha kotu oluyorum direk kalkiyorum o derece
@cornelias burayı sadece soru cevaplamak için kullanıyorum, flörtleşme amaçlı kullanmıyorum ve kimliğimin teşhir olmasını istemiyorum.
Emoji o sebeple koydum ve yakışıklı gibiyim diye bir iddia ortaya atmadım.
@cornelias evet baya onyargili yaklasti bosverelim onu guzelligimi ona kanitlamak gibi bir derdim yok burasi soru sorma platformu istesem fotomu koyar bakin guzelim ama utaniyorum derdim ama sonucta burdaki insanlar beni gorse ne olur gormese ne olur amacim sosyal medyada begenilmek degil. Sadece kendimde kusur gordugum bir seyi burdaki insanlarin da yardimiyla yenmekti.
Ön yargılı değilde yaşadığım benzerliklerden dolayı öyle demiştim ama yinede irite ettiysem seni kusura bakma özür dilerim. @soran
Sorun yok tesekkurler
zamanla geçer ama insanlarla konuşmaya çalış açıl biraz zorla kendini
Böyle olman daha iyi boş ver bozma kendini :)
Ya Tesekkur ederim. Ama ben de hayatimda love istiyorum biraz ya 😂
Hahah 😄 olur inşallah zamani geldiginde doğru insan çıktığında karşına alır senin utangacligini yenersiniz birlikte
insallah eski sevgilim vardi onunla ayrilma sebebimiz de cekingen olmamdi o biraz rahatti ben utangactim. Seviyordum onu ama demekki utangac kizlar sevilmiyor.
Şimdi erkeklerin geneli böyle artık maalesef, aslında doğru olan senin durumun ne güzel edepli adapli temiz birisin ki utanıyorsun. Adam olan erkek bununla gurur duyması lazim. Bu sebepten ötürü seni istemeyen erkek için zaten sende hiç üzülme ve kendini suçlu hissetme bile. Doğru kişi böyle şeylere takılmaz. Rabbim inşallah doğru insanlarla karşılaştırsın. 🌹
Yorumunu okurken gozlerim doldu ya. Tabiki boyle insanlar icin uzulmem ama ben su ana kadar kendimi cok gelistirdim her anlamda. Hep karsima cikacak olan kisinin kendim giri biri olacagini dusundum onun icin daha cok gelistim. Ama erkekler boyle kizlari sevmiyor iste. Cevreme bakiyorum kizin hicbir vasfi yok cok guzel de degil ama sirf cilveli ve rahat diye erkekler onun pesinden kosuyor tabiki asla boyle bir kiz olmam olmak da istemem. Ama devir cok farkli insanlar farkli ben uyum saglayamiyorum. O yuzden bu soruyu sordum belki utangacligimi biraz yenersem hayatima giren kisi beni sever gitmez. Dogru kisiye olan inancim da yok. Ama haklisin adam olan buna takilmaz zaten tesekkurler yorum icin iyi ki senin gibi insanlar var 🦋💎
Ben teşekkür ederim Asıl iyi ki senin gibi insanlar var🌹Sen doğru oldukca doğru insanda çıkacaktır karşına kendini asla bozma böyle olursam belki sevilirim diye düşünme sen neysen osun. Seni seven olduğu gibi sevip kabul etmeli. Kendini geliştirmen güzel birsey gelis tabiki her anlamda ama sana tavsiyem kendini kasma bu kadar çok kafayı takma çünkü olacak olan ne varsa oluyor olmayan ise olmuyor bu hayat böyle hiç birsey zorlamaya gelmiyor. Sen doğru bildiğin yolda ilerlemeye devam et senin yolunda olan bir gün gelip elini tutup seninle o yolda yürüyecektir. Şu an olmuyor diye hiç olmayacak diyede düşünme her nasip vaktine esirdir demişler, demek ki daha zamani var.. :) Güzel düşün sen her zaman ve kendine asla haksızlık etme, o zaman hersey yoluna girer merak etme, Rabbim gönlüne göre versin ♥️
Ya cok Tesekkur ederim ♥️ Seni tanimiyorum ama sana cok dua edicem cunku beni mutlu ettin. insallah dedigin gibi olur senin de karsina heo guzellikler ciksin yuzun hep gulsun 🤍
Cok tesekkur ederim Allah razı olsun Amin inşallah seninde öyle ♥️♥️♥️😊
En azından utanabiliyoesun
Oda insan utanilacak bisey yok
Ya evet ama ozellikle ortamda begendigim ve hoslandigim biri olunca irdan kacio gitmek istiyorum 😂
Ay canım skdkck
Bu nasil cevap ya djsjdj cok yardimci oldun tesekkurler bxjsb
Rica ederimmm 😂😂😂
güzel sewen kadın
utanarak sewen kadındır
Bişey olmaz duzelirsin zamanla
Herkes güzel maşallah.
Evet kizlarimiz guzel 🦋
rahat takıl bıraz
Deniyorum ama olmuyor
o zaman bıraz caba goster ornek buradan
Ya cok mu guzelsin sen:)
Cok degil kendimi guzel buluyorum evet. Cevremdekiler de oyle hayatimdaki erkeklerin (normal arkadaslr falan ) geneli de guzel oldugumu soyluyor. Ama konu guzel olmam degil cok utangac olmam
Erkek arkadasin var mi?
Vardi 2 ay once ayrildim
Merak ettim seni
Etme boş ver
Peki
ne güzel işte
Ykmu hoslandigin hic
Biri var yani dun bizim evin altindaki cafede oturuyordu ben eve girene kadar bakti baya ben de utandim kafami cevirdim direk 😂
Arsiz erkekle ol
Arsiz erkek derken
Nerde yaşıyorsun
Abimle konussana
Aşarsınn