Sizce hiç fotoğraf çekilmemesi mi daha doğru lütfen yardım edin :( ?

Sevgilim küçüklükten beri beraber büyüdüğü kız komşularıyla ailece çok yakınlar. Annesi sürekli onların yakın fotoğraflarını çekiyor ve bu durumdan rahatsız oldum. Artık fotoğraf çekilmemesi gerektiğini söyledim. Hala bana "çekilirim ama yakın durmayız eskisi" gibi diyor. Yani çekilememeyi göze almıyor. Siz olsanız bu kadar çekilmeme konusunda abartır mıydınız? Gerçekten artık delirecek boyuta geldim. Bir fotoğraf çekiliyorlar, kızın eli sevgilimin omzunda, bacağı bacağınla değiyor. Yani sanki evli gibi çıkmışlar. 15 gündür ayrıyız çok pişman oldu. Ama hala fotoğraf konusunda anlaşamadık. Bana lütfen tavsiye verir misiniz?

Sizce hiç fotoğraf çekilmemesi mi daha doğru lütfen yardım edin :( ?
Cevapla