Sevgilinin mesajlaşmamasi ve sürekli onu beklemek hususunda ne yapılmalı?

Sevgilimle yüz yüzeyken çok iyi. Ama teknoloji namına sıfır. Ne sosyal medya kullanmaktan anlıyor. Ne mesajlasmaktan. Önceden arkadaş ortamından bilmesem aldatıyor bilmem ne derim. Ama alakası yok. Telefonu eline saatlerce almıyor. Zaten yarı uzaktan bir ilişkimiz var. Yan yana değilken hep kendimi yalnız biriymişim gibi hissediyorum. Gün içinde gittiğim ortamlar nereler, kimlerle gidiyorum? Bunları soruyor. Gerisini hiç önemli değil. Kendi yaşadığı olayları da anlatmıyor. Gerçekten beni tanımak istemiyor gibi hissediyorum.

Sevgilinin mesajlaşmamasi ve sürekli onu beklemek hususunda ne yapılmalı?
Cevapla