Hâlâ iki kişinin rızası ile yapılan birlikteliklerde kızın kullanıldığını düşünenler var şaka gibi değil mi?

Bir kız evlilik öncesi sevdiği adamla beraberlik yaşamak istediğini belirtmiş ve bu konuda fikir almak istemiş. Altına gelen yorumlar hep 'Evlilik öncesi olurmuymuş? Kendini kullandırtıcak mısın? Terk edildiğinde gelip ağlama burada' gibiydi. Ve bu konu hakkında biraz ben de bir şeyler yazmak istedim. Her ne kadar bu kadar yobaz düşüncelerin önüne geçemeyeceğimi bilsem de. Arkadaşlar 21. yüzyıldayız. İnsanlar birbirilerine değer verebilir, bir beraberlikleri olabilir. Bu iki insanın özel bir anıdır. Ve bunu ister evlilik öncesi ister evlilik sonrası yapabilirler. Bu gayet normal ve kişinin kendi tercihidir.
Hâlâ iki kişinin rızası ile yapılan birlikteliklerde kızın kullanıldığını düşünenler var şaka gibi değil mi?
Cevapla