Normalde bu tarz sorulara cevap vermem ancak şöyle söylemek istiyorum bizim erkekler Bizim kızlara yabancı kızlara davrandığı gibi davranmıyor belki ilk başta yazmak konuşmak için çok hevesliler ancak daha sonra ilgi alaka kesiliyor sanki bir çöpmüş gibi davranıyor kızlara erkekler o yüzden aslında siz yabancı kızlara davrandığınız gibi davransanız eminim bir sorun olmayacak
Şaka yapıyorum ya, yalnız yabancılar tatilde oldukları için midir bilmem çok güler yüzlüler. Bizde kızlar her an patlamaya hazır bomba gibi. Selam versen saldırıya geçecek hemen.
Tatildeyken güzeldi de, Ankara da bulamadım. 😊Geçen Rus kızın birisine sordum. Nasıl Rus kız arkadaş bulabilirim, nerelerde takılıyorsunuz diye, Başkent Night Clup dedi. Biraz araştırdım, ev, araba, tarla, böbrek ne varsa alırlar adamdan fena yiyorlar erkekleri 😂
kadın ve erkek birbirini tamamlayıcı olarak görüküyor bizde ise erkek kadın için dağı deler, çöle düşer, padişahın karşısına çıkar falan. Kadınlara yüz vermeyin
Ben kimseye uff sanane be slk demem nezaketen de olsa yanıt veririm. Baktım konuşma başka yerlere gidiyor kibarca konuşmayı keserim. Ona rağmen beni çok kırdılar. Yani sonuç olarak siz erkekler aynısınız