Kizlar sizce bu kişi hakkında ne dusunurdunuz ve siz erkekler? Mantıklı yazanları bekliyorum lütfen?

Arkadaşlar yeni evliyim elhamdülillah herşeye rağmen de çok mutluyum diyebilirim. Biz eşimle tanıştiktan sonra eşimin eski görüştüğü kişi varmış ayrilmislar bunlar bunları tanıştıran da eşimin komşu kızı senlerdir ahbaplarmis. Biz beraber olduğumuz dönemlerde nişanlılık vs bu kızdan birkaç kez benim yanımda nişanlım var ben varım çok kez bahsini geçirdi takmadım evlendik sonra yine aynı şekilde başka yerden benim en yakınından vurmaya başladı baktım eşime de söyleyerek ben irtibatimi kesmek istiyorum dedim kestim görümcem bekar sürekli bu kızla takılan biri bugün ben anlatıyorum kalkmış bana diyorki ikinize de beddua etti diye bende dedim ki biz ona ne yaptık onun yüzünden ayrılavaktik yuvamız yikacakti yani rabbim uzak etsin böyleleri demiş ne cenazesine ne cenazeme ya sen kimsin önce bir kendini sorgula bende dedim bize ne yasattigsa yaşamadan ölmeyecek o diye siz olsaniz ne yapardınız bu durum karsisinda

Kizlar sizce bu kişi hakkında ne dusunurdunuz ve siz erkekler? Mantıklı yazanları bekliyorum lütfen?
Cevapla