Acaba
Yasim 29 benim o 31 falan
Acaba bekliymi yoksa evleniymi
Acaba
Yasim 29 benim o 31 falan
Acaba bekliymi yoksa evleniymi
Eğer durumu iyiyse, iyi biriyse falan vs ben kabul ederdim. Ama cocuk yapmazdim istemezdim yani cunku mantik evliligiyle olan biriyim bende jdjdj kavgalar, gurultuler, vs gibi durumlarin icinde dogdum. Yasadigimi kucuk bi bedene yasatmak istemezdim. Ama birisine asıksam sanirim kaldiramam mantik evliligini.. aşk evliligi yapmayi cok isterim ama olmazsa bi omur tek gitmez mantiginda mantik evliligi yapardim. Eger bi gun birine aşık olacagina inaniyosan , ya da simdi birisini seviyosan.. kaldiramayabilirsin bu evliligi. Ama tam tersiyse evlen derim.. ama o da iyiyse tabii inanip guveniyorsan kavga urultu olmayacagina sana hep deger verecegine inaniyorsan bunu yap lutfen.. adam aşık mi bilmiyorum ama asıksa onu bu aşktan da mahrum etmemeye sevgi sadakat gostermeye calis cabala lutfen.. eksik hissetmesin tek tarafli olmak cunku cok zor bir sey.. umarim mutlu olacagin bi karar verirsin.
Biri var beyendigm ama bana pas vermiyo, görmezden geliyo
Acil bence denemekten zarar gelmez tabii guveniyorsan.. aklin kalicaksa onda evlenme derim. Ha red yesen yemesende diyelim ki red yedin olmadi cabaladin eger onu unutabilicegine inaniyorsan mantik evliligi yap tabii o adama da guveniyorsan ilerde bi yuva kuracagina inanabiliyorsan..
Sevdigm karizma olan oğlan dul cocuk yok...
Meslek iyi, beni görmezden geldi
Diyer manntik evlilinde bekar
O zman boş ver o cocugu dedigim gibi bu evliligi surdurebilicegine, ayni yataga girebilecegine inaniyorsan evlen derim cunku yalniz kalmakta zor en azindan bi hayat arkadasin olur
Aslinda görunüş olarak dul karizma..
Ama beni 1 karisiyla kiyaslar ...
Bekar biraz cirkin.., ama bence sadik
Dul olan evet haklisin kiyaslar eger evlenirse genelde boyleker cunku, digeri ise bilemiyorum ya, is sende bitiyor onun ivin. Sevebileceksrn aşık olmak demiyotum zaten olamazsin ama sevebiliceksen bunu ona yansitabiliceksrn, seni el ustunde tutacagina eminsen cocuklariniz oldugunda iyi bi baba iyi bi es olacagina eminsrn evlen derim en onemlisi ayni yataga girebiliceksen bi omur boyu
Ikiside iyi baba olur...
Ama benim beyendim görmezden geliyo beni erkeye göre süsslü.. bakimli
Jdjdjdj ya bak o dul cocuk aklindan cikmicaksa evlenme hem diger adama da yazik
Asık deyilm ama görüntüsü Tipi daha güzel
O zaman boş ver o du l çocuğu kendi hayatina bak
Dogru...
Kanka otur arkadaşla bir sohbet et. Elektrik gerçekten alamazsan yoluna bakarsın. Bazen tipi hoşuna gitmeyen erkeğin sohbeti bile seni senden alıf
Mantikli... ama problem ya annesine derse bu kizla görusuyom... annesi annemi taniyo... komşu oglan
Problem oglan şakaci , konuskan... ama göruntu kötu kilolu kel... görünüsü ve Tipini beyenmedim
Seni sormadim
Cevap
9Cevap
Önceden olsa istemezdim şu an her şey olabilir kendi bulduklarından fayda görmüyorum
Ben olsam karsimdaki kişi beni seviyorsa mantık. evlilugine giderdim 😅
İyi ölçer bicerim yaparim. Zaten şu an yalnızım liseliler gibi aşk peşinde kosamamki ben. İyi birimi?
Hayır, sevmediğim birisiyle evlenmem
Benim sevdigm beyendigm , beni beyenmedi..
Ama bu oğlan huyu cok iyi ama ask yok
Huyu suyu iyi olması önemli tabii ama aynı evin içinde zaman geçirecek olan sensin. Sevmediğin birisiyle ne kadar yapabilirsin, bunu düşün
E bizi seven de yok en iyisi mantık evliliği boş ver.
@Bayramdaşdiken07 29 yasindayim... biri var cok süsslu karizma.. bana bakmiyo
Ondam hayır gelmez
@Bayramdaşdiken07 niye
Mantık evliliği nasıl oluyor hiç bilmiyorum?
Evet yapardım.
Nasibinde varsa yaşın önemi yok
daha ne kadar bekliceksin kurudun be kurudun
Bulduk evlenmek kaldı kızları s*ken değer görüyor
Yapıştır gitsin
onu alma beni al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?