Otelde kızın birine yandım ne numarası ne de instasi var sadece adını biliyorum?

bodrumda bir otele gittik ailecek 4 gün kaldık ilk 3 gün kızı uzaktan izledim resmen vuruldum kıza öyle böyle değil sonra ne zaman konuşsam falan dedim işte en son dedim ki son gün konusurum falan dedim neyse şimdi 2. Akşamdaydik ailem kızın ailesiyle oturmuş cay falan iciyolar konuşuyorlar bende gittim selam verdim falan kız halasiyla gelmiş otele her neyse halasıyla annem tanışmış numaralarını vermisler falan filan ben tabi o ara hala bekliyorum konuşmak için son günü her neyse izleye izleye uzaktan en son geldik son güne.. otelde bekledim sürekli falan kahvaltıda yoktu öğlen yemeğinde de yoktu en son gece oldu hala kız yok piyasada anladım ki gitmişler. Resmen yıkıldım kızın nr numarasi ne de instasi var hiç bı şey yok ve su an istanbuldayim arıyorum deli gibi sadece adını biliyorum onun dışında bilgim yok hiç bı şekilde cok kotu olum aklıma gelip duruyo rüyalarıma giriyo.. Hata bende son günü beklemicektim aga.

Güncellemeler
+1 yıl
Edit: hala bulamadım hala aklimda a
:(
Güncellemeler
+1 yıl
Edit : hala bulamadım hala arıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
EDİT - KIZIN NUMARASİNİ BİR TAKİM YOLLARLA BULDUM GELİSMELERİ HABERDAR EDERİM
Otelde kızın birine yandım ne numarası ne de instasi var sadece adını biliyorum?
Cevapla